هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن دانشگاه تایپه چین تایپه آغاز شده با درخشش تکواندوکاران استان البرز همراه بود.
کد خبر: ۲۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 13 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: در دومین روز از هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضور ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور در سالن دانشگاه تایپه چین تایپه آغاز شده است، سه تکواندوکار استان البرز با اقتدار بر روی شیاپچانگ مسابقات آسیایی رفتند و صاحب سه مدال این دوره از رقابت‌ها شدند.
در این مسابقات مبینا بابالو تنها نماینده نوجوان البرز در بخش بانوان در وزن پنجم ابتدا برابر نماینده قزاقستان با نتیجه ۱۸ بر ۹ به برتری رسید، سپس فیلیپین را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها در راند طلایی نتیجه را به تکواندوکار تایلند واگذار کرد و به مدال برنز بسنده کرد.
علی رضا علیاری نماینده استان البرز در وزن ششم نیز ابتدا ویتنام را ۱۳ بر یک برد، سپس برابر نماینده ماکائو با نتیجه ۱۵ بر ۳ به برتری رسید اما در ادامه و برای رسیدن به مرحله فینال برابر چین تایپه با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و بر سکوی سوم ایستاد.
هادی تیران ولی پور کاپیتان تیم ملی تکواندو نوجوانان نیز آخرین نماینده استان در این رقابتها با ابتدا ۱۲ بر ۳ از سد قزاقستان گذشت، سپس نماینده لبنان را ۱۲ تایی کرد و در مرحله نیمه نهایی فیلیپین را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت.
تیران در فینال این رقابتها با غلبه بر نماینده کره جنوبی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی وزن ۵۹- کیلوگرم ایستاد.
شایان ذکر است آرش تبریزی نیز به عنوان عضو تیم ملی در این رقابتها حاضر بود که در بازی نخست با شکست در برابر حریف خویش از دور رقابتها کنار رفت.
هدایت تیم ملی تکواندو نوجوانان را وحید عبد اللهی و محمد رضا یاری به عنوان مربی از استان البرز بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار