کد خبر: ۲۲۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 01 May 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خود در جبهه‌ها از آرمان‌ها و اهداف این نظام و انقلاب دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: ازخودگذشتگی و شجاعت از مهمترین خصوصیت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و لازم است تا این خصوصیت بارز نیز به نسل امروز انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه دست پیدا کرده مرهون خون شهدایی است که با نثار جان خود و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند که خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب وارد شود.

پالیزگیر با بیان اینکه امروز نیز دشمنان در صحنه دیگری در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند، گفت: لازم است تا به نوجوانان و جوانان امروز آگاهی داده تا از دسایس و توطئه‌های آنان مطلع شوند.

وی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد و بیان داشت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا و جانبازان را دارند لذا لازم است تا نسل امروز را با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: دوران دفاع مقدس با افتخارات بسیاری همراه است که لازم است تمامی آنها برای نسل امروز بازگو شود تا آنان بیشتر با آن دوران مأنوس شوند.

پالیزگیر تکریم و خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: ارائه خدمات و تسهیلات بانکی می‌تواند بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار