سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی بر توجه واحدهای صنعتی به ارائه خوداظهاری در طرح پایش تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 13 April 2015

سعید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح پایش آلایندگی واحدهای صنعتی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این خصوص نیز اقدامات قابل توجهی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مشمول ارائه طرح خوداظهاری، افزود: 420 واحد مجاب هستند میزان آلایندگی واحدهای خود را ارائه دهند که در این خصوص عملکرد واحدهای صنعتی چندان مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

موسوی تصریح کرد: از این تعداد 289 واحد اقدام به ارائه خوداظهاری کرده است که انتظار می‌رود مابقی واحدها نیز اهتمام جدی و کافی در این زمینه داشته باشند.

سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی موسوی سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش اداره کل از تعداد 773 پایش در قالب طرح خوداظهاری در سال 93 خبر داد.

سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه این طرح در راستای رفع و کاهش آلایندگی هوا توسط واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پس از ارائه خوداظهاری، واحدهایی که بیش‌ترین میزان آلایندگی را دارند باید نسبت به رفع مشکل آلایندگی واحد خود اقدام کنند.

موسوی اعلام کرد: در این راستا از توان بخش خصوصی که در قالب آزمایشگاه‌های معتمد در حال فعالیت هستند کمک گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار