کد خبر: ۲۲۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت بهره‌گیری از شهرک‌های صنعتی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شرکت شهرک دارویی برکت اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان ساوجبلاغ شهرک‌های صنعتی است که می‌تواند سهم اساسی را در توسعه و پیشرفت این شهرستان و استان داشته باشد.

وی با اعلام اینکه شناسایی و استفاده درست از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان نیز سهم مهمی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی دارد افزود: باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری را در سال جدید جامه عمل پوشانده و برای تحقق شعار امسال از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه یکی از این شهرک‌ها،‌ شهر صنعتی دارویی برکت است، خاطرنشان کرد: تا کنون 70 درصد عملیات فیزیکی این شهر صنعتی اجرایی شده است.

به گفته پالیزگیر با توجه به اینکه این شهرک یکی از شهرک‌های مهم صنعتی و هایتک کشور محسوب می‌شود،‌ لذا می‌تواند سهم مهمی را در اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این شهرک در دوران تحریم‌ها راه‌اندازی شد و افزود: با راه‌اندازی این شهرک می‌توان علاوه بر دستیابی به تولید انبوه دارو در اشتغالزایی نیز اقدامات لازم را انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار