کد خبر: ۲۲۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 03 May 2016


مدیر انجمن سینمای جوان استان البرز از برگزاری جشنواره فیلم و عکس رهایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین عابدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره فیلم و عکس رهایی به صورت منطقه‌ای و با حضور برخی از استان‌های کشور برگزار می‌شود گفت: کرج میزبانی این جشنواره را عهده‌دار شده است.

وی با اعلام اینکه استان‌های تهران، قم، مرکزی، سمنان، قزوین و کرج در این جشنواره شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: این جشنواره 25 تا 28 اردیبهشت ماه در کرج برگزار می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان البرز با بیان اینکه هم اکنون به این جشنواره 500 اثر ارائه شده است، گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی با موضوع اعتیاد و بخش آزاد فیلم‌هایی که با موضوع آزاد ساخته شده‌اند، برگزار می‌شود.

عابدی اظهار کرد: از بین 500 فیلم ارسالی 98 فیلم به بخش مسابقه راه پیدا کرده است و بخش آزاد جشنواره که تنها به فیلمسازان البرزی اختصاص دارد 46 فیلم ارائه شده است.

وی ادامه داد: در بخش اصلی مسابقه جشنواره با موضوع اعتیاد در سه بخش داستانی، 30 فیم کوتاه، مستند، 14 فیلم کوتاه و نماهنگ 7 اثر و در بخش مسابقه با موضوع آزاد در سه بخش داستانی 27 فیلم کوتاه، مستند 8 فیلم کوتاه و تجربی 13 فیلم کوتاه به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار