کد خبر: ۲۲۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 04 May 2016


مربی تیم فوتبال اُکسین البرز با بیان اینکه تیمش شایسته صعود به لیگ آزادگان بود، گفت: خوشحالم که در نهایت به حق واقعی خود در این مسابقات رسیدیم.

علی خسروی در گفتگو با مهر اظهار کرد: پیش از شروع مسابقات مجموعه باشگاه اعم از مدیریت و کادر فنی صعود به لیگ آزادگان را هدف گذاری کرده بود و برهمین اساس هم تیم بسته شد.

وی افزود: جذب بازیکنان جوان در کنار حضور باتجربه ها در نهایت موجب شد هم در مرحله اول و هم در دور دوم عنوان نخست را کسب کنیم و از رقابت های سنگین و پرفشار لیگ دسته دوم سربلند بیرون بیاییم.

خسروی با تاکید براینکه تیم های باکیفیتی در این فصل لیگ ۲ کشور حضور داشتند گفت: سرمایه گذاری قابل توجهی از سوی برخی باشگاه ها برای رسیدن به دسته بالاتر شاهد بودیم اما در نهایت این تیم اُکسین بود که توانست نمایش بهتری ارائه کند و دو هفته مانده به پایان رقابت ها صعودش را مسجل کند.

مربی باشگاه اُکسین البرز با اشاره به نقش اثرگذار «فیروز کریمی» و «علی لطیفی» در رقم خوردن این موفقیت گفت: تجربه بالای این دو مربی درکنار تلاش فراوان بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه سبب شد بتوانیم در این رقابت ها نتایج لازم را بگیریم و استان البرز را برای نخستین بار صاحب یک تیم بومی کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار این تلاش و کوشش خالصانه توقع ما حمایت بیشتر مسئولان استان بود که به نظرم آنچه انتظار می رفت محقق نشد.

خسروی با بیان اینکه لیگ دسته اول شرایط و فضای خاص خود را دارد گفت: به نظرم کار دشواری در پیش است و باید با تدارکی قوی پای در لیگ دسته اول گذاشت.

مربی تیم دسته یکی شده اُکسین در پایان گفت: حضور تیمی از البرز در لیگ آزادگان فرصت مغتنمی است تا جوانان با استعداد البرزی خود را نشان دهند و امیدوارم اُکسین بتواند درفصل آتی نمایشی خوب در دسته یک فوتبال کشورداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار