کد خبر: ۲۲۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 04 May 2016


معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از اجرای سومین طرح بزرگ پاکداشت طبیعت در این استان خبر داد.

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این برنامه فرهنگی روز ۳۱ اردیبهشت ماه با مشارکت جامعه ورزش، سمن های حوزه جوانان و همکاری سازمان محیط زیست برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته همچون ۲ دوره قبل محور کرج به کندوان به عنوان مسیر پاک سازی علاقمندان به محیط زیست تعیین شده است.

وی افزود: در شهرستان ها نیز مسیرهای گردشگری توسط ادارات ورزش وجوانان مشخص شده است وعلاقمندان به طبیعت در آن مشارکت خواهند داشت.

شمیرانی با بیان اینکه نشست هماهنگی این برنامه صبح امروز دوشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت: در این جلسه نمایندگان ارگان های مختلف از محیط زیست، شهرداری کرج و بخشداری آسارا حضور داشتند و در خصوص اجرای هرچه بهتر این برنامه تصمیم گیری شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۴ هزار نفر در برنامه پاکداشت طبیعت جامعه ورزش و جوانان مشارکت داشتند و این انتظار می رود در برنامه پیش رو نیز این مشارکت را شاهد باشیم.

وی به راه اندازی دفتر محیط زیست و توسعه پایدار در اداره کل ورزش وجوانان البرز اشاره کرد وگفت: این دفتر با مدیریت افتخاری رضا گل محمدی مدیرکل استان شکل گرفته است و قرار است فعالیت های زیست محیطی در حوزه ورزش و جوانان با برنامه ریزی و کیفیت بهتری انجام شود.

شمیرانی در پایان گفت: برنامه پاکداشت طبیعت استان البرز در دو سال گذشته بازخورد خوبی داشته و مورد تقدیر در سطح کشور واقع شده است و امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم در حوزه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی اثرگذاری مناسبی را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار