کد خبر: ۲۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 12 May 2016


قائم‌ مقام شهردار کرج از تکمیل 17 کیلومتر از پروژه همت با اعتباری بالغ بر 515 میلیارد تومان خبر داد و گفت: شهرداری این کلانشهر به دنبال آن است تا این پروژه فرااستانی را زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، محمدرضا رضاپور اظهار داشت: انعقاد قرارداد ادامه‌ پروژه همت به طول 17 کیلومتر در سال جاری بسته و کارگاه آن نیز تجهیز شد.

وی با بیان اینکه شهرداری اقدام به عقد قرارداد چهار ساله با پیمانکار این پروژه کرده است، عنوان کرد: رقم این قرارداد، بالغ بر 515 میلیارد تومان است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کارآمد، پروژه زودتر از زمان مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رضاپور با بیان اینکه احداث این پروژه و بهره‌برداری از آن تاثیر بسیار زیادی در روانی ترافیک درونی شهری دارد، عنوان کرد: این پروژه فرااستانی بوده و کارکرد ملی دارد و تاثیر بسیار زیادی در کاهش حجم ترافیک شرق به غرب کشور و بالعکس دارد.

این مسؤول ادامه داد: پروژه‌ همت یکی از ابرپروژه‌های این استان به شمار می‌رود که در حال حاضر با حمایت اعضای شورای شهر کرج انجام می‌شود و امیدواریم با پیشرفت این پروژه بتوانیم گام‌های موثری را در حل ترافیک شهر برداریم.

وی در پایان با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد روش‌های سنتی جذب درآمد دیگر پاسخگوی نیازهای ما نیست، افزود: بر این اساس باید از روش‌های سنتی برای ایجاد درآمد خارج شویم تا بتوانیم مانند کشورهای دیگر گام‌های بلند‌تر و عظیم‌تری را در ارائه خدمات به مردم برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار