کد خبر: ۲۲۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 14 May 2016


مدیرکل کمیته امداد امام استان البرز گفت: اکنون با هدف کمک به پایدارسازی مشاغل هفت هزار و 430طرح اشتغال اجرا شده توسط نیازمندان جویای کار از نظارت مستمر ناظران اشتغال این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز، علی سالارکیا با اشاره به فعالیت 8 ناظر ویژه طرح‌های اشتغال نیازمندان در البرز افزود: یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد در جهت ارتقای ضریب موفقیت مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیرتحت حمایت در اجرای طرح‌های اشتغال، نظارت دوره‌ای کارشناسان بعد از اعطای تسهیلات و آغاز اجرای طرح است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال مددجویی در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی و خدماتی در حال اجرا است، ادامه داد: به طور میانگین هر طرح اشتغال سالانه سه بار مورد بازدید ناظران اشتغال این اداره کل قرار می‌گیرند و از راهنمایی‌های شغلی پس از اجرای طرح بهره‌مند می‌شوند.

این مسؤول گفت: کمیته امداد در زمینه آموزش روش‌های نوین بازاریابی محصولات با بهره‌گیری از اساتید مجرب نیز در قالب همایش‌های تخصصی به مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال خدمت ارایه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نهاد سعی دارد ضمن ارایه خدمات حمایتی، زمینه‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت خود را از طریق اعطای تسهیلات خودکفایی، مشاوره شغلی، کاریابی و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایجاد و در نهایت آنها را از چرخه حمایتی خارج کند.

سالارکیا گفت: با معرفی مددجویان جویای کار تحت حمایت به آموزشگاه‌ها و مراکز تخصصی فنی و حرفه‌ای طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان در دوره‌های آموزش‌ شغلی و مهارتی شرکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: پایداری طرح‌های اشتغالزایی نشان می‌دهد که مهارت‌های آموزش داده شده به مددجویان تحت حمایت، در ثبات شغلی آنها تأثیر مطلوبی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار