کد خبر: ۲۳۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 17 May 2016


فرماندار شهرستان کرج گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به روستاهای بخش آسارا کلنگ‌زنی می‌شود.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه روستاییان در بخش آسارا از نعمت گاز برخوردار نیستند لذا با توجه به مطالبات ساکنان این روستا و اهمیت ارائه خدمات به مردم در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به روستاهای بخش آسارا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح در دست مطالعه است اما تمامی هماهنگی‌های لازم با شرکت گاز استان انجام شده است.

فرماندار کرج با تأکید بر توسعه خدمات رسانی به مردم در این شهرستان اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به مهاجرپذیر بودن و گستردگی جغرافیایی نیازمند توجه بیشتر است لذا باید با تمام توان تلاش کنیم تا خدمات را در شهر و روستاهای این شهرستان به روز کرده و میزان رضایتمندی مردم را فراهم نماییم.

ایرانی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و کمبودها در این کلانشهر باید با تعامل و اتحاد تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان انجام شود خاطرنشان کرد: شناسایی کمبودها و ضعف‌ها در نقاط مختلف باید توسط مدیران در بخش‌های مختلف پیگیری شود و براساس اولویت‌ها این کمبودها مرتفع گردد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه البته رفع مشکلات باید در تمامی مناطق باشد، گفت: اجرای عدالت در خدمات رسانی باید از سوی مدیران و دستگاه‌های مختلف رعایت شده و اولویت نیز با مناطق کم برخوردار باشد.

فرماندار کرج رسیدگی به مشکلات روستاها را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: رفع مشکلات روستاها باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان، ‌بخشداران و دهیاران باشد.

وی توسعه روستاها را مهم خواند و عنوان کرد: اگر نوع خدمات در روستاها به روز شود بسیاری از مشکلات ساکنان روستاها مرتفع شده و آنان دیگر مجبور به مهاجرت نیستند.

ایرانی افزود: با ارائه خدمات درست و دقیق به روستاها، روستاییان نیز به کسب و کار خود در همان روستای خود می‌پردازند و امرار معاش می‌کنند.

فرماندار کرج کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها را یکی از دغدغه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: عدم مهاجرت روستاییان به شهرها تنها در توسعه خدمات به روستاها و رفع مشکلات روستاییان امکان‌پذیر است.

وی با اعلام اینکه روستاییان با مهاجرت به شهرها، مشکلات خود را دو چندان می‌کنند افزود: بی‌رونق شدن کشاورزی و دامداری نیز از دیگر مشکلاتی است که با مهاجرت روستاییان به شهرها دیده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار