کد خبر: ۲۳۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 18 May 2016


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از راه‌اندازی خانه جوان در سه شهرستان استان البرز خبر داد.

قدرت‌الله شمیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توجه به نیازهای جوانان و حمایت از آنان یکی از مهمترین اقدامات و اولویت‌هایی است که باید در دستور کاری مسئولان در دستگاه‌های مختلف باشد.

وی ادامه داد: ارتقای فعالیت‌های فرهنگی جوانان نیز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما است تا بتوانیم در این راستا هجمه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

شمیرانی با بیان اینکه امروز دشمنان با هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان در نظر دارند تا آنان را از مسیر اصلی خود خارج کنند افزود: آگاهی دادن به جوانان و فراهم کردن بسترهای فعالیت فرهنگی و ورزشی برای این قشر می‌تواند گامی مهم در جهت از بین بردن دسایس دشمنان محسوب شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: باید امکانات ورزشی را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار دهیم و با ارتقای سرانه‌های ورزشی آنان را به فعالیت‌های ورزشی سوق دهیم.

شمیرانی بیان داشت: حمایت از ورزشکاران و توسعه فضاهای ورزشی نیز باید مورد اهتمام ویژه مسئولان باشد و سرمایه‌گذاری‌ها در این خصوص انحام گردد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این هفته به مناسبت هفته جوان سه خانه جوان در شهرستان‌های کرج، نظرآباد و اشتهارد راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این مراکز فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان در این سه شهرستان توسعه خواهد یافت.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته جوان این اداره کل برنامه‌های فرهنگی بسیاری را برای این قشر در نظر گرفته است.

به گفته شمیرانی در این هفته همچنین اردوهای جهادی ساخت قرائت‌خانه نیز در این استان آغاز می‌شود.

وی افزود: در این هفته همچنین از جوانان برتر این استان در حوزه‌های مختلف تجلیل می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در این هفته همچنین جشنواره فیلم سبز یاران در کرج نیز برگزار می‌شود،‌ تأکید کرد: در این هفته تمامی اماکن برای استفاده جوانان به صورت نیم بها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار