کد خبر: ۲۳۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 19 May 2016


مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز گفت: در پایان هفته آب و هوای این استان نیمه‌ابری و بارانی می‌شود.

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در هفته گذشته آب و هوای البرز شرایط پایداری را تجربه کرد و شاهد افزایش دما در اکثر نقاط البرز بودیم.

وی افزود: این شرایط تا ظهر امروز نیز تداوم داشت و اما با ورود سامانه جدید، طی امروز و فردا و شرایط جوی البرز تغییر می‌کند.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز استان البرز تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی از بعد از ظهر امروز و با افزایش شدت وزش باد، آسمان استان البرز نیمه‌ابری و همراه با گرد و خاک خواهد بود.

رحمانیان گفت: از عصر امروز نیز در برخی از مناطق شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: برای روز جمعه نیز آسمان استان البرز نیمه‌ابری تا ابری، همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز با اشاره به دمای هوای شهرستان کرج در روز چهارشنبه که حتی در برخی از ساعات به بیش از 33 درجه بالای صفر رسید بود، تصریح کرد: از عصر روز پنجشنبه شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

رحمانیان اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در روز جمعه حداکثر دما به بیش از 28 درجه رسیده و حداقل دما نیز 13 درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بر این اساس شاهد کاهش 4 تا 6 درجه‌ای دمای هوا شهرهای مختلف استان البرز در روزهای آینده هستیم.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز بیان داشت: برای امروز پیش‌بینی می‌شود که چهارشنبه گرم‌ترین شهرستان استان البرز، شهرستان اشتهارد با 33 درجه بالای صفر باشد و خنک‌ترین شهرستان نیز طالقان با حداکثر 27 درجه است.

رحمانیان در پایان گفت: با توجه به افزایش شدت وزش باد در روزهای آینده در برخی ساعات انتظار گرد و خاک و آلوده‌ شدن هوا به ویژه در مناطق پرتردد و پر جمعیت را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار