نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با انتقاد از دیدار فائزه هاشمی با رهبران فرقه ضاله بهایئت گفت: فرزندان خانواده‌ای که به دشمنان برای تحریم ایران گرا می‌دادند، امروز دیدارهای هدفمند انجام می‌دهند.
کد خبر: ۲۳۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 20 May 2016
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ما در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان هستیم و در این روز با ولادت منجی عالم بشریت، پروردگار متعال نعمت را بر بشریت تمام کرد.
وی افزود: امام زمان(عج) متعلق به همه بشریت است و زمانی که به فرمان الهی ظهور کنند، عدل و داد را برای همه بشریت به ارمغان می‌آورند.
امام جمعه شهرستان کرج تصریح کرد: تفاوت شیعه با دیگر ادیان الهی این است که مفتخر به انتظار برای ظهور منجی هستیم و این افتخار بزرگی برای ملت ایران و تمام شیعیان جهان است.
حسینی‌همدانی گفت: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، فرهنگ انتظار را در جامعه و به ویژه در میان نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم تا همه سرباز خوبی برای ولایت و امام زمان(عج) باشیم.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز گفت: ما در دوران دفاع مقدس نشان دادیم که با دست‌های خالی نیز می‌توان کارهای بزرگی انجام داد، به شرط آنکه متحد بوده و در مسیر ولایت حرکت کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان داشت: ملتی که می‌توانند با دست‌های خالی و در اوج تحریم‌ها و در شرایط پس از انقلاب در برابر ارتش متجاوزی که از سوی 40 کشور حمایت می‌شد، مقاومت کند، به طور قطع می‌تواند گام‌های بزرگی برای توسعه و پیشرفت بردارد.
حسینی‌همدانی گفت:‌ این موفقیت در سایه پیروی از ولایت، حفظ هوشیاری و بصیرت، پیروی از آرمان‌ها و اصول شهدا و امام شهدا(ره) محقق خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی محدود به جغرافیای سیاسی ایران نمی‌َشود، گفت: همه ما و به ویژه مسؤولان باید بدانند که این انقلاب در حقیقت شروع انقلاب جهانی منجی عالم بشریت(عج) است.
وی افزود: این درست است که دولت باید تمام تلاش خود را برای رفاه مردم به کار بندد، اما وظیفه اصلی آماده‌سازی جامعه در جهت ظهور امام زمان(عج) و ایجاد حکومت جهانی حضرت مهدی(ع) است.
حسینی‌همدانی تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ اوقات مشاهده می‌شود که گفتار و رفتار برخی از مسؤولان ما با این هدف بزرگ فاصله بسیار زیادی دارد.
خطیب جمعه شهرستان کرج وظیفه هر شیعه انقلابی را آمادگی نظامی برای ظهور حضرت مهدی(عج) توصیف کرد و گفت: در روایات داریم که هر شیعه‌ای که حتی یک اسب برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده و نگهداری کند، خداوند روزی‌اش را فراخ می‌کند.
حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه پروژه نفوذ از سوی دشمن با جدیت پیگیری می‌َشود، گفت: در همین روزها که ما آماده برگزاری جشن‌های نیمه شعبان هستیم، حرف‌های بی‌ربط و مزخرفی را به خرد دانشجویان ما در دانشگاه‌های البرز می‌دهند. بار دیگر تأکید می‌کنم که اگر این رفتار آگاهانه باشد، خیانت است.
وی افزود: اینکه در یکی از دانشگاه‌های استان البرز و به دلیل ناآگاهی مدیریت فرهنگی دانشگاه یک نفر به عنوان سخنران دعوت شده و بگوید که داعش زائیده جمهوری اسلامی است، حرف بی‌ربط و گزافی بوده و به طور قطع ذهن این فرد بیمار است که مقاومت اسلامی را اینگونه تعریف می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: این حرف‌هایی که در دانشگاه‌ البرز مطرح شده باید پیگیری حقوقی و حتی امنیتی شود تا معلوم شود که چرا و با چه هدفی‌ عده‌ای اینگونه در مسیر نفوذ حرکت می‌کند.
حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نباید از درک فضای مجازی غافل بود، گفت: باید این فضا به درستی درک و راهکارهای استفاده صحیح از آن و همچنین برخورد با نقاط منفی اجرا شود.
وی افزود: غفلت در این زمینه‌ها آسیب‌های جبران ناپذیری را دارد و بعد از چند سال ناگهان متوجه می‌شویم که در آرایشگاه‌های زنانه البرز از آرایشگرهای مرد استفاده می‌َشود.
خطیب جمعه شهرستان کرج با اعلام اینکه طی هفته‌های گذشته 18 آرایشگاه زنانه در استان البرز که از آرایشگر‌های مردم استفاده می‌کردند، پلمب شده‌ است گفت: نباید از کنار این مسائل به سادگی عبور کرد و باید بدانیم که همه اینها در یک خط و در مسیر منحرف کردن ذهن مردم ما انجام نمی‌شود.
حسینی‌همدانی همچنین به انتشار اخبار مربوط به فیش‌های حقوقی چند ده میلیونی در کشور گفت: برای یک جوان وام ازدواج نمی‌دهند و می‌گویند بودجه نداریم و بعد مدیران ما حقوق‌های چند ده میلیونی می‌گیرند و این رفتارها به طور قطع تبعیض نابخشودنی است.
وی همچنین به دیدار فائزه هاشمی با رهبران فرقه ضاله بهائیت اشاره کرد و گفت: بعد از برجام همانطور که انتظار می‌رفت، غربی‌ها فشار را بر روی مسائل دیگری از جمله مباحث به اصطلاح حقوق بشر علیه ما آغاز کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: در چنین شرایطی یک دفعه یک نفر ملاقات هدفمندی را انجام می‌دهد تا فشار بر ایران بیشتر شود. ما نباید خیال کنیم که دید و بازدید معمولی صورت گرفته، بلکه یک جریانی علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده است.
حسینی همدانی اظهار داشت: نباید یادمان برود که برخی از فرزندان این خانواده به دشمنان ایران در زمان تحریم‌ها گرا می‌دادند که برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی باید تحریم‌ها را بیشتر کرد.
وی افزود: حالا همان‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند که بگویند در ایران حقوق بشر رعایت نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار