کد خبر: ۲۳۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 23 May 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر ساماندهی اتباع خارجی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست کارگروه نیازها و مشکلات اتباع خارجی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این شهرستان انجام دهیم ساماندهی اتباع خارجی است تا بتوانیم با شناسایی این افراد مسیر خدمات رسانی به آنها را نیز هموارتر کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعدادی از اتباع خارجی غیرمجاز نیز در این شهرستان هستند افزود: در این راستا با هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی شهرستان اقدامات لازم به منظور طرد این افراد نیز انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: باید ساماندهی اتباع خارجی در این شهرستان هرچه سریع‌تر از سوی مسؤولان انجام شود تا کمتر شاهد مشکلات در این زمینه باشیم.

پالیزگیر ادامه داد: از مهمترین اقداماتی که برای ساماندهی این افراد باید انجام شود،‌ تشکیل بانک اطلاعاتی کامل از سکونت، تردد، اشتغال، تحصیل است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه شهرستان ساوجبلاغ به دلیل مهاجرپذیر بودن مورد توجه است لذا باید ساماندهی اتباع خارجی در اولویت کاری مسؤولان باشد.

فرماندار ساوجبلاغ از بخشداران و دهیاران خواست تا در زمینه ساماندهی و شناسایی اتباع خارجی اقدامات لازم را انجام دهند تا با مشکلات کمتری مواجه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار