کد خبر: ۲۳۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 23 May 2016


استاندار البرز با بیان اینکه دشمن هرگز دست از ترفندها و توطئه‌های خود برنمی‌دارد گفت: در این راستا هوشیاری و بصیرت لازمه ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر و در جمع نیروهای مسلح استان البرز که در امام‌زاده محمد کرج برگزار شد اظهار داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ترفندهای مختلف در نظر داشت تا بتواند به کشور ضربه وارد کند.

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب دشمن با راه‌اندازی جنگ در نظر داشت به اهداف شومش برسد افزود: دشمن بعث عراق با حمایت از تمامی کشورهای غربی به جنگ با ایران پرداخت و مطمئن بود که می‌تواند ظرف مدت کوتاهی ایران را شکست داده و به اهدافش برسد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام تمامی معادلات دشمنان را به هم ریخت و دشمن بارها و بارها در مأموریت‌های مختلف به شکست‌های بزرگی رسید.

طهایی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک ذره از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد افزود: با سقوط خرمشهر دشمن خوشحال بود که یک گام به اهدافش نزدیک شده است و می‌تواند به خاک ایران دسترسی پیدا کند.

وی تأکید کرد: اما با از خودگذشتگی نیروهای نظامی و حمایت‌های بی‌دریغ مردمی خرمشهر نیز از دست دشمن آزاد شد و دشمن این بار نیز با شکست بزرگی مواجه شد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه امروز نیز دشمن هنوز دست از توطئه‌ها و دسایس خود برنداشته است، گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی و با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان این کشور قصد ضربه زدن به کشور را دارد و می‌خواهد به اهداف دیرینه‌اش برسد.

طهایی تصریح کرد: در این راستا مسؤولان و مردم باید آگاهی و بصیرت داشته باشند و هرگز به یاوه‌های دشمن دل نبسته و گول آنها را نخورند.

وی با بیان اینکه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم افزود: حفظ آرمان‌های شهدا و حفظ دستارودهای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه مردم و مسؤولان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار