کد خبر: ۲۳۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 23 May 2016


رئیس شورای شهر کرج گفت: بهره‌وری کارمندان البرزی در روزهای پنج شنبه پایین است.

محمود دادگو درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: باید پذیرفت بهره وری ادارات و دستگاه‌های استان در روزهای پنچ شنبه بسیار پایین است و مردم دراین روز از هفته عملا کاری از پیش نمی‌برند.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است کارمندان ادارات به دلیل این که وقت کافی برای رسیدگی به امور خانوادگی و شخصی خود ندارند نمی‌توانند در روز پنج شنبه آن طور که باید و شاید به ارباب رجوع خدمات رسانی کنند.

دادگو افزود:تعطیلات آخر هفته برای کارمندان دراکثر شهرهای دنیا حقی بدیهی به شمار می‌آید ولی متاسفانه این حق از کارمندان البرزی گرفته شده است.

این مسئول توضیح داد: کارمندان ادارات ماشین و ربات نیستند که درتمام طول هفته بازدهی مشخصی داشته باشند و عوامل متعددی برخروجی آنها تاثیر می‌گذارد .

رئیس شورای شهر کرج ابراز کرد: اگر انتظار داشته باشیم کارمندان تمام طول هفته را کار کنند، این امر نتیجه‌ای جز بی انگیزگی و افسردگی آنها در پی نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: تعطیلات پایان هفته موجب تقویت بنیان خانوادگی می‌شود و افراد را در برابر بسیاری از آسیب‌های فرهنگی ، اجتماعی و مشكلات روحی و روانی واكسینه می‌كند.

دادگو در پایان گفت: تعطیلی مجدد پنچ شنبه‌ها در البرز باعث کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا نیز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار