کد خبر: ۲۳۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج بخشی از پارک تندرستی فردیس به بانوان اختصاص می یابد.

به گزارش ایرنا،فاطمه اسکندری روز سه شنبه در آئین سالروز آزادی خرمشهر در شهرستان فردیس افزود: احداث پارک بانوان فردیس سال گذشته در شورای شهرکرج مصوب شد لیکن مکان ساخت آن دارای ضوابط خاص است که هیچکدام از پارک های فردیس دارای این شرایط نیستند.

وی گفت: سالن های ورزشی شهرداری کرج صبح ها تا بعد از ظهر برای بانوان رایگان و در بقیه ساعات نیم بها می باشد.

اسکندری افزود: زن رکن جامعه و خانواده است که اگر زمینه نشاط زن به عنوان مادر خانواده فراهم شود، این نشاط و سرزندگی در همه خانواده جریان می یابد.

وی اظهار کرد: وجود نشاط در خانواده موجب می شود که این کانون برنامه ریزی و عملکرد بهتری در جامعه داشته باشد.

وی در خصوص عوارض شهرداری برای تابلوهای تبلیغاتی واحدهای صنفی گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج از یک سال و نیم گذشته تا کنون، کلیه صنوف کلانشهر کرج از عوارض صنفی تابلوهای تبلیغاتی معاف هستند به شرطی که ارتفاع این تابلوها بیش از یک متر نبوده و طول آنها نیز به اندازه محل کسب باشد.

اسکندری اظهار کرد: برای راه اندازی خطوط BRT در فردیس باید زیرساخت های لازم فراهم شود تا این پروژه ابتدا در کرج و بعد در فردیس اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح احداث گرمخانه برای بانوان نیز در شورای اسلامی شهر کرج مصوب شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

اسکندری افزود: احداث گرمخانه بانوان به منظور کاهش مشکلات اجتماعی زنان می باشد، نداشتن مکان مناسب برای زنان و خواب در پارک برای بانوان بسیار خطرناک‌ است و علاوه بر آن سبب بروز پیامدهای اجتماعی بسیاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار