کد خبر: ۲۳۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


مدیرکل ستاد بحران استانداری البرز از آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان استان البرز به مدت 5 روز از روز 12 خرداد خبر داد و گفت: امسال و در سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، استان البرز میزبان 35 هزار زائر حرم مطهر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در سالن استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روزهای 14 و 15 خرداد از تمام توان و ظرفیت‌های استان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: انتقال اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل امروز و بیان اهداف ایشان از انقلاب نیز یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

مدیرکل بحران استانداری البرز با بیان اینکه در این راستا و برای ارائه خدمات به مردم تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این روزها در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند افزود: از روز 12 خرداد تمامی نیروهای خدمات‌رسان به مدت 5 روز در این استان و محورهای مواصلاتی آن به صورت آماده‌باش کامل قرار خواهند گرفت.

مهرور خاطرنشان کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال استان البرز میزبان 35 هزار زائر از استان‌های مختلف کشور است که برای این مهم نیز تدابیر لازم از قبیل پذیرایی و اسکان باید اندیشیده شود.

وی تأکید کرد: البته محل اسکان زائران در این ایام باید توسط دستگاه‌های انتظامی، امدادی و ایمنی پوشش داده شود.

مدیرکل بحران استانداری البرز بیان کرد: در این راستا هم‌اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور انجام هماهنگی‌ها با نمایندگان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، نیروی انتظامی استان، جمعیت هلال احمر البرز، فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج نیز انجام شده است تا استقرار زائران و محل پارکینگ‌ها را مهیا کنند.

مهرور افزود: همچنین تیم‌هایی از جمعیت هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج نیز در روز مراسم با امکانات و تجهیزات کامل در محل پارکینگ استان البرز مستقر خواهند شد.

به گفته وی امسال استان البرز میزبان 35 هزار میهمان از استان‌های همدان، زنجان، قزوین و آذربایجان غربی است.

همچنین 25 هزار زائر نیز از البرز به حرم امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار