فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کاهش سرقت در این استان از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۲۳۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 27 May 2016
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: برنامه‌ریزی، تدبیر، تلاش مجاهدانه، توجه به حرفه‌گرایی، نوآوری، خلاقیت و استفاده از تجربیات گذشته اقداماتی است که باید در حوزه مطالبات سازمانی و مقام معظم رهبری به آن توجه شود.
وی خاطرنشان کرد: نباید منتظر باشیم تا فرمان و دستوری صادر شود، بلکه فرمایشات حکیمانه و کاربردی مقام معظم رهبری حکمی ولایی است و تنها شامل حال قشر خاصی مانند پلیس نبوده و همه آحاد جامعه را دربر می‌گیرد و باید همه آن‌ را عملیاتی کنیم.
این مسؤول با اشاره به اهمیت جایگاه پلیس آگاهی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: اقدامات پلیس آگاهی در واقع همان اقدامات عملی است که رهبری عزیز از پلیس انتظار دارند.
کامرانی‌صالح با بیان اینکه انواع جرم‌های مهم مانند سرقت‌های کلان که اتفاق می‌افتد به نوعی به اقتصاد مقاومتی لطمه وارد می‌کند، افزود: پلیس آگاهی باید با تدابیر و اتخاذ برنامه‌ریزی‌های خاص با جرائم برخورد کند و در این زمینه پلیس سهم به سزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند.
وی به کشف نزدیک به 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته اشاره کرد، گفت: واردکنندگان کالاهای قاچاق به کشور به کار غیرقانونی خود جنبه قانونی می‌دهند و سعی دارند به اقتصاد کشور لطمه وارد کنند .
سرهنگ جواد صفایی به عنوان رئیس پلیس آگاهی استان البرز معرفی و از زحمات سرهنگ حمیدرضا گل صباحی تشکر و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار