‌محمدتقی ایرانی اظهار داشت: ظهر امروز نخستین کاروان پیاده از زائران حرم مظهر امام خمینی(ره) وارد استان البرز شد و مورد استقبال مسؤولان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 31 May 2016
فرماندار شهرستان کرج گفت: نخستین کاروان پیاده از زائران حرم مطهر وارد استان البرز شد.
‌محمدتقی ایرانی اظهار داشت: ظهر امروز نخستین کاروان پیاده از زائران حرم مظهر امام خمینی(ره) وارد استان البرز شد و مورد استقبال مسؤولان قرار گرفت.
وی ادامه داد: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از زائران و همچنین اسکان و پذیرایی از آنان اندیشیده شده است.
فرماندار کرج ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای 14 و 15 خردادماه برنامه‌های فرهنگی بسیاری در استان البرز برگزار خواهد شد.
ایرانی با اشاره به اینکه انتقال اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به نسل امروز یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد افزود: حفظ آرمان‌های امام راحل و انتقال آن به نسل‌های آینده از مهمترین اقداماتی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه امسال 35 هزار نفر از زائران حرم به استان البرز وارد می‌شوند افزود: در این راستا تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای پذیرایی از این زائران فراهم شده است.
فرماندار کرج با اشاره به اینکه نیروهای خدمات رسان از جمله هلال احمر و اورژانس نیز در این ایام در آماده‌باش کامل هستند، بیان داشت: این نیروها نیز از تمامی امکانات خود برای خدمات رسانی به زائران استفاده کرده‌اند و در برخی از محورهای این استان نیز مستقر هستند.
ایرانی در ادامه به ورود نخستین کاروان‌های زیارتی حرم امام راحل به این استان اشاره کرد و گفت: این کاروان‌ها از سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گیلان وارد استان البرز شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار