کد خبر: ۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 02 February 2015

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری فردیس گفت: متاسفانه بعضی از اتحادیه های کرج، جایگاه تشکیلاتی اصناف فردیس را به رسمیت نمی شناسند.
ابراهیم کردلو  روز دوشنبه درآیین گشایش ساختمان اتحادیه مشاوران املاک شهرستان فردیس گفت: این اتحادیه بعد از سه ماه فعالیت متاسفانه از سوی برخی اتحادیه های کرج اقدام به صدور پروانه کسب می کنند.
وی اظهار کرد: اگرچه تاکنون از سوی اتحادیه مشاوران املاک کرج ، برای اصناف فردیس پروانه کسب صادر شد اما از این پس صدور پروانه های کسب در اتحادیه های فردیس انجام می شود.
کردلو گفت: اتحادیه های صنفی کرج از این پس حق دخالت در امور اتحادیه های صنفی تشکیل شده در شهرستان فردیس ندارند.
معاون فرماندار فردیس افزود: تاکنون 15 اتحادیه در این شهرستان ایجاد شده است که به اصناف خدمات دهی می کنند.
کردلو بیان داشت : اتاق اصناف یکی ازنیازهای اتحادیه ها و اداره صنعت، معدن وتجارت فردیس است که باید هر چه سریعتر راه اندازی شود.
وی یادآور شد: رفاه و آسایش و تکریم ارباب رجوع برای ما یک اصل مهم است که همه اتحادیه های شهرستان فردیس برای دسترسی راحت تر شهروندان در یک مکان جمع شوند.
به گزارش ایرنا وی گفت: فرمانداری فردیس به عنوان نماینده عالی دولت تلاش می کند وحدت در این شهرستان ایجاد کند تا مشکلات و کمبودهایی در فردیس است برطرف سازد وآنچه که مهم است تلاش می کنیم که روبه جلو برویم.
وی ادامه داد: از بدو تاسیس شهرستان فردیس (سال 91) تاکنون، 43 اداره و نهاد دراین شهرستان فعال شده است.
کردلو با اشاره به ساخت وسازهای غیر مجاز در این شهرستان گفت: اتحادیه املاک نقش موثری در پیشگیری از این ساخت وسازها دارد.
وی در خصوص املاک و اراضی قولنامه ای در شهرستان فردیس اظهار داشت: املاک و اراضی قولنامه ای برخی مسایل را به وجود می آورند که باید اتحادیه صنف املاک برواحدهای تحت پوشش نظارت بیشتری کند.
شهرستان فردیس دارای یک هزار و 200 واحد مشاوره املاک است که از این تعداد 300 واحد آن ها فاقد پروانه کسب هستند.
فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار