برادر شهید مدافع حرم مرتضی مسیب‌زاده که جان خود را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم کرده است، گفت: مراسم وداع با این شهید سرافراز سپاه اسلام امشب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 07 June 2016

عبدالله مسیب‌زاده اظهار داشت: مراسم وداع با این شهید سرافراز سپاه اسلام امشب پس از اذان مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک وحدت برگزار می‌گردد.

وی افزود: مراسم فوق به درخواست جمع زیادی از جوانان ولایی و انقلابی استان البرز برگزار خواهد شد.

مسیب‌زاده در خصوص زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی خانواده شهید، مراسم تشییع پیکر شهید مسیب‌زاده صبح روز چهارشنبه راس ساعت 8 صبح از میدان شهدای شهرستان کرج تا صحن متبرک امامزاده حسن(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، پیکر مطهر این شهید سرافراز سپاه اسلام فردا در گلزار شهدای سرحدآباد به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم یادبود شهید مرتضی مسیب‌زاده از مدافع حرم روز پنجشنبه این هفته از ساعت 17 و 30 دقیقه الی 19 و 30 دقیقه در مسجد حضرت ابوالفضل شهرک وحدت برگزار خواهد شد.
شهید مرتضی مسیب‌زاده که از مدافعان حرم البرزی و ساکن شهرستان فردیس بود در عملیات‌های اخیر در حلب توسط نیروهای تکفیری داعش به مقام والای شهادت نائل آمد.
خبرنگاران تابناک البرز، شهادت این شهید رشید و سرافراز سپاه اسلام را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم ولایی استان البرز و خانواده بزرگوار این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار