برادر شهید مرتضی مسیب‌زاده از مدافعان حرم اهل بیت(ع) افزود: دفاع از مظلومان و محرومان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شخصیتی و روحی این شهید بزرگوار بود، به گونه‌ای که هر جایی مظلومی را می‌دید، بی‌درنگ برای احقاق حق وی وارد میدان می‌شد.
کد خبر: ۲۴۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 08 June 2016
پیکر پاک شهید مرتضی مسیب‌زاده از شهدای مدافع حرم ظهر امروز با حضور مردم شهیدپرور کرج و مسؤولان تشییع شد.
پیکر پاک و مطهر شهید مرتضی مسیب‌زاده از  شهید والامقام مدافع حرم امروز از میدان شهدای کرج تا مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) این شهرستان تشییع شد.
این آیین با حضور پرشور مردم شهید پرور کرج و جمعی از مسؤولان استان البرز برگزار و با عزدارای و مدیحه‌سرایی نیز همراه شد.
پیکر پاک این شهید سرافراز سپاهاسلام برای تشییع و خاکسپاری در گلزار شهدای سرحدآباد فردیس به این شهرستان منتقل شد.
در ارتباط با خصوصیات اخلاقی شهید حاج مرتضی مسیب‌زاده، برادر این شهید در گفت‌وگویی اظهار داشت: حاج مرتضی سال‌ها در راه دفاع از ولایت فعالیت و حضوری چشم‌گیر داشت و لحظه‌ای در این راه درنگ و غفلت نمی‌کرد.
وی افزود: هر زمانی که موضوع و اختلافی در خصوص مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... پیش می‌آمد، به همه ما و به ویژه جوانان توصیه می‌کرد که ببینید رهبری چه می‌فرمایند و در همان راه حرکت کنید.
مسیب‌زاده در پاسخ به این پرسش که مهمترین ویژگی‌های این شهید سرافراز سپاه اسلام چه بود، گفت: ایمان، بردباری، صبر، ولایت‌مداری و تلاش برای دفاع از اسلام و انقلاب از جمله مهمترین خصوصیات اخلاقی ایشان بود.
وی افزود: این شهید بزرگوار همواره تأکید داشت که باید نه در حرف، بلکه در عمل پیرو ولایت باشیم و تمام اخلاق و رفتار و گفتار خود را با میزان ولایت سنجیده و بر همین اساس عمل کنیم.
برادر شهید مرتضی مسیب‌زاده از مدافعان حرم اهل بیت(ع) افزود:  حاج مرتضی تأکید داشت که وقتی ولایت نظری دارند، این نظر باید برای ما به معنی اتمام حجت و فصل‌الخطاب است و دیگر نباید برای اجرای فرامین و عمل به رهنمودهای معظم‌له لحظه‌ای غفلت و درنگ کرد.
وی شجاعت و ایستادگی در راه اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز شهید مرتضی مسیب‌زاده توصیف کرد و بیان داشت: در موضوعاتی مانند مفاسد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایشان با شجاعت نظر خود را بیان کرده و به مسؤولان هشدار می‌داد که باید راهکارهای شما با نظرات ولایت منطبق باشد و اگر با میزان ولایت برابری نمی‌کند، باید شیوه‌ و راهکارهای خود را تغییر دهید.
برادر شهید مرتضی مسیب‌زاده از مدافعان حرم اهل بیت(ع) افزود: دفاع از مظلومان و محرومان یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شخصیتی و روحی این شهید بزرگوار بود، به گونه‌ای که هر جایی مظلومی را می‌دید، بی‌درنگ برای احقاق حق وی وارد میدان می‌شد.
مسیب‌زاده ادامه داد: حاج مرتضی از زمان بلوغ به دنبال شهادت بود و تأکید داشت که ما باید در راه دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کنیم، تا احدی توان تعرض و جسارت به اسلام و انقلاب و ولایت را به خود راه ندهد.
وی شهادت مرتضی مسیب‌زاده را پاداشی از سوی خداوند برای یک عمر جهاد این شهید سرافراز سپاه اسلام دانست و گفت: اگر چه ما در غم از دست دادن جوانی ولایت‌مدار و انقلابی سوگوار هستیم، اما خوشحالیم که حاج مرتضی بالاخره به آرزوی خود رسید و به یاران امام شهدا پیوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار