کد خبر: ۲۴۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


فرماندار ساوجبلاغ گفت: مایحتاج ضروری مردم برای ایام مبارک و پرفیض و برکت رمضان در این شهرستان به طور کامل تامین شده است.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان که مردم نیاز بیشتری به برخی از کالاها دارند، تمهیدات با هدف تامین نیاز شهروندان از سوی دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از حدود یک ماه قبل اقدامات لازم برای تامین مایحتاج ضروری مردم و کالاهای اساسی و پرمصرف به ویژه مواد غذایی در ساوجبلاغ انجام شده و در حال حاضر هیچ کمبودی در این شهرستان احساس نمی‌َشود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ افزود: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در حال حاضر کالاهای پرمصرف از جمله مواد غذایی، برنج، حبوبات، روغن، قند و شکر، شیرینی‌جات، میوه، انواع گوشت سفید و قرمز و دیگر کالاهای ضروری تامین شده و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.

پالیزگیر در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای مقابله با گران‌فروشی در ماه مبارک رمضان انجام شده است، گفت: خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی در شهرستان ساوجبلاغ همکاری و تعامل لازم را با نهادهای نظارتی و بازرسی دارند، اما برای این ایام طرح‌های ویژه‌ای با هدف کنترل قیمت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: از جمله این طرح‌ها، بازرسی‌های مداوم و سرزده از واحدهای صنفی است و در صورت مشاهده افزایش غیرقانونی و غیرمجاز قیمت‌ها، بلافاصله اقدامات قاطع قانونی در برابر متخلفان صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: نباید منافع مردم را فدای عده‌ای سودجو که اقدام به افزایش قیمت‌ها به صورت غیرقانونی می‌کنند، کنیم و به همین دلیل به دستگاه‌های نظارتی و بازرسی تاکید شده که در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام شود.

پالیزگیر تصریح کرد: همچنین انتظار داریم که شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی، بلافاصله موضوع را به نهادهای نظارتی و بازرسی اطلاع داده و مطمئن باشند که گزارش‌های مردمی در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در بازار نداریم و مردم می‌توانند نیازهای خود را به صورت کامل از بازار تهیه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار