کد خبر: ۲۴۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 08 June 2016


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از غرق شدن یک جوان در رودخانه کرج خبر داد.

داوود رجبی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امروز در ساعت 17 و 30 دقیقه یک جوان در رودخانه کرج محدوده پارک چمران غرق می‌شود.

وی افزود: بلافاصله عملیات امداد و نجات با همکاری هلال احمر و آتش‌نشانی شهرستان کرج برای نجات وی آغاز شد که متأسفانه نتیجه‌بخش نبود و این جوان هفده ساله جان خود را از دست داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن رودخانه کرج و شدت جریان آب، این جوان نتوانست خود را نجات دهد.

رجبی بیان داشت: همین شرایط عملیات جست‌وجو برای یافتن پیکر این جوان را با مشکلاتی روبه‌رو کرد، اما با تلاش‌های انجام شده مأموران هلال احمر و آتش‌نشانی کرج، در کمتر از یک ساعت جسد وی شناسایی و از آب بیرون کشیده شد.

وی افزود: جسد این جوان هفده ساله چند کیلومتر دورتر از وقوع حادثه و در مسیر رودخانه کرج و پایین‌تر از پل فردیس شناسایی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا این فرد مشغول شنا کردن بوده یا به درون رودخانه سقوط کرده است، گفت: هنوز معلوم نیست که وی به چه علت در آن محدوده حضور داشته و کارشناسان مشغول بررسی پرونده هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار