مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی:
مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی گفت: برای آزادی زندانیان غیر عمد در این استان به 40 میلیارد ریال کمک خیران و نیکوکاران نیاز است.
کد خبر: ۲۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 13 June 2016

محمدعلی بلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: در این استان حدود 140 نفر شامل زندانی حوادث رانندگی، زندانی مالی و چک وجود دارند. 

وی با اشاره به برنامه برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان اظهار امیدواری کرد بخشی از مبلغ مورد نیاز در این مراسم جمع‌آوری و زندانیان غیر عمد آبرومند استان  به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی یادآور شد: برای آزادی زندانیان غیر عمد در این استان به 40 میلیارد ریال کمک خیران  و نیکوکاران نیاز است.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی تصریح کرد: به‌منظور آزادی زندانیان غیر عمد خراسان شمالی، کمیته صلح و سازش تلاش‌های زیادی کرده تا از شاکیان تخفیف بگیرند.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی با یادآوری اینکه رمضان امسال جشن گلریزان در پنج شهرستان استان برگزار می‌شود گفت: این مراسم با حضور مسؤولان و نیکوکاران استان برگزار و کمک‌های آنان به همین منظور جمع‌آوری می‌شود.

به گفته وی عوامل مهم زندانی برای جرایم غیر عمد در این استان شامل صدور چک‌های بلامحل و بدون پشتوانه مالی و تصادفات است که باید مردم در این زمینه اقدام لازم را به عمل‌آورده تا دچار عواقب ناشی از آن نشوند.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی بیان داشت: انجام بیمه خودرو و عدم صدور چک بلامحل در این زمینه بسیار مهم به نظر می‌رسد.

استان خراسان شمالی دارای سه زندان در بجنورد،شیروان و اسفراین است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار