کد خبر: ۲۴۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 17 June 2016


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کارآفرینان و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها مهمترین الویت باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمود بهمنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم باید به صورت دقیق و اساسی انجام شود، اظهار داشت: توسعه کارآفرینی و رفع مشکلات از مهمترین دغدغه‌هایی است که مسؤولان باید به صورت ویژه به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون و با توجه به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید حمایت‌ها از کارآفرینان انجام شود و با حمایت و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در رشد و توسعه این واحدها اقدامات لازم را انجام دهیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شواری اسلامی تأکید کرد: با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر رشد این واحدها می‌توانیم در مسیر توسعه تولیدات آنان و همچنین اشتغالزایی نیز اقدامات موثری را انجام دهیم.

بهمنی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حمایت و تعامل بیشتر با واحدهای صنعتی و تولیدی از مسؤولان خواست تا توجهات لازم را به آنان داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز ما در کشور در شرایط خاصی به سر می‌بریم و زمان آن نیست که برای دادن یک مجوز چند سال صبر کنیم، افزود: باید در این زمینه به صورت جدی‌تری وارد عمل شده تا با تدبیر از این شرایط عبور کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: هم اکنون باید در کنار کارآفرینان بمانیم، ‌زمان آن نیست که بانکی بخواهد برای معوقات خود کارخانه را به مناقصه بگذارد، امروز زمان همکاری و تلاش است تا کمک کنیم کشور در شرایط بهتری قرار گیرد.

بهمنی گفت: ابتدا باید صنایع غیرفعال و نیمه فعال را توسعه و فعال کنیم و سپس به فکر زدن کلنگ برای احداث واحدهای جدید باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر اهمیت اتمام برخی از پروژه‌ها در شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد و گفت: متأسفانه جاده طالقان هشتگرد به دلیل کمبود اعتبارات 11 سال است که به حال خود رها شده است.

بهمنی تأکید کرد: ما باید این پروژه‌ها را با دقت و سرعت بیشتری به اتمام برسانیم تا خدمات رسانی بیشتری را به مردم ارائه کرده و جلوی برخی از خسارات‌ها را نیز بگیریم.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان خود را موظف بر خدمات‌رسانی می‌دانم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار