در نهایت امر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز به استاندار قول مساعد داده است که اگر در کشور طرح تعطیلی پنجشنبه ها اجرایی شود اولویت با استان البرز خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 22 June 2016
سرپرست معاونت هماهنگی دفتر امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: طبق قول مساعد معاون اول رئیس جمهور اگر قرار باشد در کشور روزهای پنج شنبه تعطیل شود، اولویت اول با استان البرز خواهد بود.
عبادالله کامکار شامگاه سه شنبه در پایان جلسه رسمی شورای اداری استان که با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور، استاندار البرز ، نمایندگان مردم در مجلس و جمعی از مدیران استان در سالن شهدای دولت برگزار شده بود، پیام دکتر ابتکار پیرامون پیگیری موضوع تعطیلی پنجشنبه ها در استان البرز را قرائت کرد.
وی با تشریح آخرین اقدامات و پیگیری های انجام شده در هیات دولت ضمن قدردانی از تلاش های رئیس سازمان محیط زیست کشور اعلام کرد: در تاریخ 16/ 9/ 94 نامه ای از سوی استاندار البرز به هیات دولت ارائه می شود و این مکاتبه به دست دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور می رسد.
معاون استاندار با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه ای برای پیگیری این مطالبه افزود: با کلیات موضوع  تعطیلی پنجشنبه ها موافقت شده و بر روی خواسته استان صحه گذاشته شده است، بر این اساس در تاریخ 9/ 3/ 95 نیز این مهم در کمیته فرعی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک مطرح می شود و در نهایت به مرحله بعد در رسیدگی راه پیدا می کند.
کامکار تصریح کرد: باتوجه به اینکه راهکار تحقق این خواسته ، نیازمند کسب مجوز قانونی بود ضمن موافقت با موضوع، بر اساس ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری پس از بررسی لایحه و اصلاح قانون در مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن شش روز کاری در هفته و تشخیص هیات محترم وزیران در بند استثنائات، این خواسته محقق می شود.
وی افزود: در نهایت امر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز به استاندار قول مساعد داده است که اگر در کشور طرح تعطیلی پنجشنبه ها اجرایی شود اولویت با استان البرز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار