کد خبر: ۲۵۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: روز قدس تنها متعلق به جهان اسلام نیست و همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان در این روز علیه ظلم و ستم فریاد می‌زنند.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: امروزه نه تنها جهان اسلام بلکه تمام بشریت با غده‌ای سرطانی به نام رژیم صهیونیستی روبه‌رو هستند و جنایات بسیاری را از سوی این رژیم ظالم شاهد هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی به درستی ماهیت این رژیم منفور و غاصب را درک فرموده بودند و بیش از سه دهه قبل همه جهان اسلام را به اتحاد و همدلی علیه این رژیم کودک‌کش فراخواندند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: اما امروز دیگر تنها جهان اسلام در خطر ظلم و جنایات رژیم اشغالگر قدس قرار ندارد و جنایات این رژیم همه بشریت را تهدید می‌کند.

پالیزگیر گفت: بنابراین روز جهانی قدس که برای نشان دادن اتحاد و همدلی مردم با مظلومان فلسطینی طراحی شده و هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌گردد،‌ دیگر تنها متعلق به جهان اسلام و مسلمانان نیست.

وی بیان داشت: امروزه شاهد هستیم که آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان از فرهنگ‌ها و قومیت‌ها و ملت‌های مختلف با مردم مظلوم ساکن سرزمین‌های اشغالی همدردی کرده و علیه ظلم و ستم رژیم کودک‌کش صهیونیستی هم‌صدا شده‌اند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: اگر می‌خواهیم جهانی همراه با صلح و عدالت داشته باشیم، باید همه ملت‌های آزادی‌خواه و آزاده دست در دست هم داده و علیه این غده سرطانی متحد شوند.

پالیزگیر گفت: خوشبختانه امروز افکار عمومی جهان آگاه و بیدار بوده و سران رژیم منفور صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و غربی رژیم اشغالگر قدس این واقعیت را درک کرده و در جهان و در نزد افکار عمومی منزوی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به خود می‌بالد که الگویی برای همه آزادی‌خواهان جهان است، گفت: چشمان جهانیان به حرکت ملت ایران در روز جهانی قدس دوخته شده و باید به وظیفه مهم تاریخی خود در قبال حمایت از مظلومان جهان عمل کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: به طور قطع مردم ولایی و انقلابی این شهرستان که همواره در صف نخست دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت قرار داشته و دارند، روز جمعه نیز برگ زرین دیگری را به کارنامه افتخارات خود با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار