کد خبر: ۲۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 30 June 2016

 

فرماندار شهرستان کرج از آمادگی کامل دستگاه‌های مسؤول و نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان کرج برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، محمدتقی ایرانی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج، در شهرهای مختلف کرج، ماهدشت، محمدشهر، کمال‌شهر، گرمدره و مهرشهر و همچنین بخش آسارا برگزار می‌گردد.

 

وی افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده با شورا و سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی، اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص مسیر راهپیمایی و ساعت برگزاری آن انجام شده است.

 

ایرانی اضافه کرد: راهپیمایی راس ساعت 11 صبح آغاز می شود و مسیر راهپیمایی در شهر کرج از میدان شهدا، خیابان مهدیه یا مظاهری، میدان توحید، سه راه امام‌زاده حسن(ع) است که به مصلی نماز جمعه ختم می‌شود.

 

فرماندار کرج به آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان امدادی و آتش‌نشانی و شهرداری، برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی روز قدس اشاره کرده و گفت: چینش نیروهای انتظامی و راهور، هلال احمر و آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایی تعیین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار