کد خبر: ۲۵۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 30 June 2016


رئیس دانشکده محیط زیست البرز بر استفاده از ظرفیت‌های علمی به منظور ارتقا و توسعه استان و کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر محمدی‌فاضل بعد از ظهر امروز در نشستی که با حضور روسا، معاونین و جمعی از اعضای هیأت‌ علمی برگزار شد اظهار داشت: برای توسعه و رسیدن به اهداف مورد نظر باید از ظرفیت‌های علمی استان بهره ببریم و در این مسیر با دیگر دانشگاه‌ها نیز تفاهم‌نامه امضا کنیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تفاهم‌نامه بین دو مرکز در دانشکده محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی البرز بسته شده است که می‌تواند سهم مهمی را در رسیدن به اهداف مورد نظر داشته باشد.

رئیس دانشکده محیط زیست استان البرز خاطرنشان کرد: دو دانشگاه محیط زیست و علوم پزشکی دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که می‌توانیم با استفاده و بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه استان و حتی کشور اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

محمدی‌فاضل با بیان اینکه این تفاهم‌نامه به منظور توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری منعقد شده است بیان داشت: در این راستا آمادگی داریم که با دیگر مراکز دانشگاهی استان نیز تفاهم‌نامه منعقد کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشکده محیط زیست توانسته تاکنون اقدامات علمی بسیار خوبی را در سطح کشوری و بین‌المللی انجام دهد افزود: تمامی تلاش این دانشکده در راستای بهبود شرایط زندگی شهروندان و ارائه آموزش‌های زیست محیطی است.

رئیس دانشکده محیط زیست البرز خاطرنشان کرد: این دانشکده دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف است که می‌توانیم با بهره‌برداری درست از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه و تحول پیش برویم.

وی فعال بودن اعضای هیأت علمی جوان و با تجربه، امکان تعاملات بین‌المللی و وجود آزمایشگاه‌های مناسب و ... را از مهمترین مزیت‌های این دانشکده عنوان کرد و گفت: در این زمینه آمادگی داریم تا علاوه بر اقدامات آموزشی تفاهم‌نامه‌هایی را در راستای بهبود شرایط محیط زیست با دیگر دانشگاه‌ها منعقد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار