کد خبر: ۲۵۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 01 July 2016

در آستانه روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی ضداستکباری در سراسر ایران، مردم ولایی استان البرز خطاب به ساده‌لوحان و زودباوران گفتند که فردا بلندتر از همیشه می‌گوییم "مرگ بر آمریکا".

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی سال‌های اخیر برخی از افراد ساده‌لوح و زودباور و بی‌بصیرت، بدون تحلیل صحیح شرایط جهان اسلام، منطقه و ایران اسلامی به لبخندها و ظاهرسازی‌های سران کاخ سفید اعتماد کرده و سخن از دوستی میان دو کشور می‌زنند.

 

این در حالی است که مقام عظمای ولایت بارها تاکید فرموده‌اند که سران کاخ سفید به دلیل ماهیت و ذات استکباری این کشور هرگز قابل اعتماد نیستند و حتی یک بار مثال معروف "دست‌‌های چدنی زیر دستکش‌های مخملی" را مطرح فرمودند.

 

معظم‌له در یکی از رهنمودهای ارزشمند و راهگشای خود که در دیدار با هزاران نفر از کارگران بیان داشتند، تاکید فرمودند: "بارها گفته‌ام که نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و اکنون علت این مسأله در حال روشن شدن است ... دشمن، همچنان دشمنی و ایجاد مانع می‌کند و در رأس این دشمنی نیز آمریکا و صهیونیسم قرار دارند.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند؛ آمریکایی‌ها گاهی اوقات از دور گلایه می‌کنند که چرا نسبت به ما بدبین هستید!؟ خب مسائلی را که موجب بدبینی هستند، می‌بینیم و نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی آنها ببندیم."

 

امروز و در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم و مسؤولان استان البرز با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت تاکید کردند که فردا بلندتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.

 

* فریاد مرگ برآ مریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود

 

از جمله آنکه فرمانده سپاه استان البرز از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: فریاد مرگ برآمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.

 

سردار علی استادحسینی در این اظهارات که از سوی روابط عمومی سپاه استان البرز در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است، گفت: مردم ایران در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: روز قدس روز فریاد امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و امروز که رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک‌کش جنایات خود را زیر سایه حمایت‌های شیطان بزرگ صورت می‌دهند فریاد مرگ بر آمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.

 

این فرمانده ارشد نظامی همچنین از بسیجیان و پاسداران، مردم مومن، روزه‌دار و همیشه در صحنه استان البرز خواست که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل فریاد آزادی و رهایی بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان را فریاد زده و برگ زرین دیگری در تاریخچه درخشان ایران کوچک رقم زنند.

 

* امسال باید بلندتر از قبل فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دهیم

 

همچنین محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس در گفت‌وگویی که توسط خبرگزاری فارس منتشر شد، اظهار داشت: کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی عامل اصلی اکثریت مطلق فجایع و جنایات علیه بشریت و به ویژه امت اسلام هستند.

 

وی افزود: آنها تنها به منافع نامشروع خود که اتفاقا در تضاد با منافع مردم این کشورهاست، فکر می‌کنند و برای تامین این منافع غیرانسانی و ضد بشری دست به هر جنایتی می‌زنند.

 

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: اگر جهان اسلام در برابر ظلم و ستم استکبارگران به‌ویژه رژیم منفور و غاصب صهیونیستی متحد و مقاوم نباشند، به‌طور قطع جنایات آنها هیچ زمانی پایان نمی‌یابد.

 

کولیوند در بخشی از مصاحبه خود گفت: امروز در لحظات تاریخی و سرنوشت‌سازی برای جهان اسلام به سر می‌بریم و اگر در برابر ظلم و ستم استکبار و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی نکنیم، تمام عزت و استقلال مسلمانان زیر سوال خواهد رفت.

 

وی تاکید کرد: بنابراین لازم است که امسال با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بلندتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهیم تا استکبار جهانی بدانند که ندای رهایی بخش اسلام خاموش‌ شدنی نیست.

 

* باز هم می‌گوییم "مرگ بر آمریکا"

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز نیز می‌گوید: علی‌رغم توطئه‌های دشمنان و بدخواهان، ملت ایران امسال با قدرت بیشتری فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی افرادی با بصیرت و آگاه هستند و به خوبی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی اسلامی و انقلاب و بدخواهان و کج‌اندیشان داخلی را درک می‌کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر ملت ایران الگویی برای تمام ملت‌های مظلوم، بی‌پناه، آزادی‌خواه و عدالت‌طلب است و کشورهای غربی نیز این واقعیت مهم را درک کرده و به دنبال ایجاد دودستگی و اختلاف در میان ما هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: غربی‌ها و کشورهای استکباری می‌گوید اگر بتوانیم ملت ایران را از آرمان‌ها و اصول خود دور کرده و آنها را به زانو درآوریم، بخش مهمی از توطئه‌های ما علیه جهان اسلام و کشورهای منطقه محقق می‌شود.

 

مسعودی گفت: به همین دلیل است که توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران به کار بسته و می‌خواهند فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در ایران خاموش شود.

 

وی با انتقاد از برخی گروه‌ها و فعالان سیاسی که به دنبال برقراری با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب هستند، گفت: اینها می‌گویند دوران فریاد مرگ بر آمریکا گذشته و باید از در دوستی با دشمنان خود وارد شویم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این افراد علیرغم تمام خیال‌پردازی‌هایی که کردند، در موضوع برجام دیدند که هشدارهای مقام عظمای ولایت تا چه اندازه واقع‌بینانه بود و آمریکایی‌ها به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبودند.

 

مسعودی بیان داشت: خوشبختانه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و این توطئه‌ها و دسیسه‌ها را به خوبی درک می‌کنند، دشمنان اسلام و انقلاب منتظر واکنش سخت این ملت در روز جهانی قدس باشند.

 

وی تاکید کرد: به طور قطع در این روز بزرگ که روز بیداری جهان اسلام است، ملت ولایی و انقلاب و روزه‌دار ایران اسلامی پرقدرت‌تر و با اقتدارتر از سال‌های قبل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز تاکید کرده است: آمریکا با جنایاتی که انجام داده، خوی استکباری خود را برای جهان مشخص کرده است.

 

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی در آخرین نشست خبری ستاد قدس و انتفاضه استان البرز، بیان داشت: آمریکا تمامی این جنایات را با نقشه و با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده انجام داد.

 

وی همچنین به نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه استان البرز در این صحنه نیز حضوری پررنگ خواهند داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه ملی و مذهبی عنوان کرد و بیان داشت: امسال نیز برای این روز بزرگ برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

 

* تاکید دانشجویان البرزی بر ضرورت حفظ شعار "مرگ بر آمریکا"

 

از سوی دیگر فعالان دانشجویی استان البرز نیز همراه با دیگر اقشار جامعه بر ضرورت حفظ شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی تاکید کرده‌اند.

 

چندی پیش مسؤول بسیج دانشجویی استان البرز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا به عنوان مدافعان حقوق بشر، بدترین جنایات را در حق مردم کرده‌اند و باید این جنایات برای همگان مشخص شود.

 

حسین عسگری حقوق بشر را مأمنی برای تأمین حقوق انسان‌ها توصیف کرد و بیان داشت: حقوق بشر تنها ظلم به بشریت است و هیچ تعریف دیگری ندارد و آمریکا به وسیله خود و یا دست‌نشانده‌هایش دست به جنایاتی زده است که باید در خصوص همه این موارد پاسخگو باشد.

 

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را به عنوان یک تکلیف شرعی برای امت اسلام توصیف کرد و گفت: وی تصریح کرد: در این راستا ملت‌های مسلمان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ادامه به فرا رسیدن روز جهانی قدس که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان‌هایشان یکبار دیگر مشت‌های خود را گره خواهند زد.

 

مسؤول بسیج دانشجویی استان البرز تأکید کرد که در این راهپیمایی دانشجویان البرزی همراه با دیگر اقشار جامعه فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

 

* خانواده معظم شهدای استان البرز: فریاد "مرگ بر آمریکا" خاموش‌ شدنی نیست

 

تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان البرز به ویژه خانواده معزز سرداران شهید کارگربرزی، آجرلو، اصل دهقان، تمامزاده و مسیب‌زاده نیز در گفت‌وگوهای جداگانه با خبرنگاران فارس تاکید کردند که هرگز فریاد مرگ بر آمریکا خاموش‌ شدنی نیست.

 

آنها تاکید داشتند: تازمانی که آمریکا دست از توطئه و دسیسه علیه جهان اسلام و به ویژه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی بر ندارد، ما در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی فریاد "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهیم.

 

این پیام روشنی از سوی مردم ولایت‌مدار استان البرز به فریب‌خوردگان و بدخواهان داخلی است و آنها تاکید دارند که هرگز با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب مماشات نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار