کد خبر: ۲۵۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 01 July 2016

گروه‌های سیاسی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردمی در استان البرز به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کردند که فردا به صورت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور داشته و فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز،‌ رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی‌(ره) بیش از سه دهه قبل و با درک صحیح ماهیت پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در شرایطی که افکار عمومی جهان و به ویژه سران خودفروخته و سرسپرده برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی در خواب غفلت بودند، امت اسلام و عموم آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان را به مقاومت در برابر زورگویی و ظلم و ستم اشغالگران قدس دعوت فرمودند.

با پیشنهاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس لقب گرفت این پیشنهاد با استقبال گسترده امت اسلام و تمام آزاد‌اندیشان جهان روبه‌رو شد.

اگر چه امام شهدا‌(ره) زودتر از بسیاری دیگر ضرورت اتحاد و همدلی ملت‌ها در برابر رژیم اشغالگر قدس را درک فرمودند، اما امروز دیگر اهمیت حضور گسترده جهانیان در راهپیمایی روز جهانی قدس برای نشان دادن نفرت و انزجار افکار عمومی نسبت به جنایات این رژیم غاصب و منفور بر کسی پوشیده نیست.

در حالی که تا ساعاتی دیگر راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت سراسری در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود، احزاب، گروه‌ها، مسؤولان، شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی ورزشی استان البرز و خانواده معظم شهدای این استان از عموم مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرده‌اند.

دعوتی که با پاسخ جالب مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور البرز روبه‌رو شده و آنها می‌گویند "نیازی به دعوت نیست، فردا همه بسیجی هستیم"

در این ارتباط طی روزهای اخیر خبرگزاری فارس در استان البرز گفت‌وگوهایی با چهره‌های شاخص و شخصیت‌های این استان انجام داده و آنها بر حضور گسترده در این راهپیمایی تاکید کرده‌اند.

نکته مهم این است که این افراد از گروه‌ها و احزاب و گرایش‌های سیاسی مختلف اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، معتدل و مستقل هستند.

از جمله آنکه عالی‌ترین نماینده دولت تدبیر و امید در استان البرز با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را روز حمایت آزادگان و سلحشوران از مظلومان فلسطینی خواند.

سید حمید طهایی تاکید کرد: با راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سراسر کشور این پیام به گوش جهانیان می‌رسد که دین و مرام ما در طول دوران 37 ساله مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از مظلوم بوده است و تا از زمانی که فلسطین اشغال شده، حضور صهیونیست‌ها در منطقه شبیه یک ویروس سرطانی است که به بدنه جامعه اسلامی صدمه وارد می‌کند.
 

* تاکید فرمانداران شهرستان‌های البرز بر آمادگی همه جانبه برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس

محمدتقی ایرانی فرماندار کرج، حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد، علی‌قنبر زمانی فرماندار فردیس، مصطفی فراهانی فرماندار طالقان، ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد و ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ نیز در گفت‌وگوهای جداگانه با خبرنگاران فارس در استان البرز ضمن دعوت از اقشار مختلف مردمی، بر آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرده‌اند.

از جمله آنکه حجت‌الله صادقی فرماندار شهرستان نظرآباد گفته است: فردا مردم سراسر ایران اسلامی به ویژه استان البرز و شهرستان نظرآباد، اقتدار و اتحاد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری طی سال‌های اخیر توطئه بسیار زیادی علیه باورها و اصول و اعتقادات امت اسلام و به ویژه مردم مومن و ولایی ایران اسلامی انجام داده و به دنبال این هستند که ذهن جوانان ما را از مسائل اصلی دور سازند.

فرماندار نظرآباد تصریح کرد: هدف از منحرف ساختن ذهن امت اسلام و به ویژه نسل جوان این است که آنها توجهی به جنایات و زورگویی‌های استکبار به ویژه رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی نداشته باشند.

صادقی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس گفت: مراسم‌های ویژه مربوط به روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی در این روز متعلق به یک گروه و تفکر خاصی نیست و تمام انسان‌هایی که دل در گرو آزادی و عدالت دارند، باید از این فرصت برای مقابله با ظلم و ستم حاکم بر منطقه استفاده کنند.

وی با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده برای حضور گسترده مردم شهرستان نظرآباد در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم این شهرستان افرادی مومن، ولایت‌مدار و شهیدپرور هستند و همواره در صف نخست دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند.

فرماندار شهرستان نظرآباد اظهار داشت: بنابراین نیازی به تبلیغ و دعوت ندارند و به طور قطع فردا در کنار مردم سراسر ایران اقتدار و اتحاد خود را به نمایش می‌گذارند.

صادقی متذکر شد: البته هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منظم، پرشور و باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط به طور کامل انجام شده است.

همچنین فرماندار شهرستان اشتهارد نیز تاکید کرده است که مردم ولایی و روزه‌دار این شهرستان آماده برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شده‌اند.

ابوالفضل اینانلو اظهار داشت: رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی طی چند دهه اخیر و با حمایت کشورهای غربی و در راس آنها سران کاخ سفید، توطئه‌های بسیاری را علیه امت اسلامی تدارک دیده و اجرا کرده است.

وی افزود: سال‌هاست که مردم بی‌پناه و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم هستند و متاسفانه سازمان‌های جهانی و بین‌المللی به وظایف خود در قبال این ملت مظلوم عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی‌(ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است، بیان داشت: این روز متعلق به ایران و حتی جهان اسلام نیست و همه ملت‌های آزادی‌خواه باید برای دفاع از مظلوم دست به دست هم داده و علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعتراض کنند.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: خوشبختانه مردم ولایی ایران اسلامی و به‌ویژه مردم مومن‌، انقلابی و شهیدپرور شهرستان نظرآباد به تکلیف خود مبنی بر ضرورت حضور یکپارچه و متحد در راهپیمایی روز جهانی قدس آگاه هستند و به طور قطع بزرگ‌ترین راهپیمایی سال‌های اخیر را رقم خواهند زد.

اینانلو گفت: برای حضور مردم ولایی و آگاه نظرآباد در این مراسم بزرگ نیاز به تبلیغات نداریم، چراکه مردم ما به طور قطع در این راهپیمایی حضور پرشوری خواهند داشت و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی تنها باید مقدمات لازم را فراهم کنند.

وی اظهار داشت‌: خوشبختانه با تعامل و همراهی مثبتی که میان دستگاه‌های مختلف این شهرستان به ویژه فرمانداری، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و نهادهای خدمات‌رسان وجود دارد، آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی سال‌های اخیر در اشتهارد را داریم.

* حضور گسترده خانواده ورزش البرز در راهپیمایی روز قدس

از سوی دیگر سرپرست اداره ورزش و جوانان استان البرز نیز به خبرگزاری فارس گفته است: تمهیدات لازم برای حضور گسترده و باشکوه خانواده ورزش این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس اندیشیده شده است.

امیر عفراتی اظهار داشت: ورزشکاران ایران اسلامی به دلیل بهره‌مندی از خصائل اخلاقی و داشتن منش پهلوانی همواره در کنار مردم بوده و در راه تحقق اهداف و اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش کرده‌اند.

وی افزود: هزاران نفر از شهدای بزرگوار دوران هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای انقلاب را ورزشکاران تشکیل می‌دهند و نقش ورزشکاران استان البرز در دوران مبارزاتی پیش از انقلاب و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل تعیین کننده بوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امروز نیز به فضل الهی ورزشکاران و خانواده ورزشی استان البرز در راه ولایت حرکت کرده و هر زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنها نیاز داشته است، در صف نخست قرار گرفته‌اند.

عفراتی گفت: در مراسم‌های ملی و مذهبی نیز شاهد بوده‌ایم که ورزشکاران، مربیان و جوانان استان البرز همواره در صف نخست بوده‌اند و به طور قطع روز جمعه خانواده ورزش استان البرز همراه با دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی شرکت کرده و با آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت تجدید بیعت خواهند کرد.

وی بیان داشت: همچنین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برنامه‌هایی برای حضور پررنگ جامعه ورزشی استان البرز تدارک دیده شده است که از آن جمله می‌توان به حضور تعدادی از جوانان ورزشکار با لباس‌های متحدالشکل ورزشی یاد کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: دست سران این رژیم منفور و کودک‌کش به جنایات بسیاری آلوده است و خون هزاران بی‌گناه، کودک، زن و بیمار را بر زمین ریخته و طبیعی است که ورزشکاران با اخلاق و جوانمرد و پهلوان ایران اسلامی نمی‌توانند چنین ظلم و ستمی را تحمل کنند.

عفراتی افزود: به همین دلیل هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و به طور کلی جامعه ورزشی استان البرز در روزهای اخیر به صورت خودجوش آمادگی خود را برای حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرده‌اند و به طور قطع حضور آنها در مراسم امسال پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

* صهیونیست‌ها و حامیان آنها منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند

نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگوهای جداگانه از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده‌اند.

از جمله آنکه عزیز اکبریان یکی از دو نماینده مردم کرج در مجلس گفته است: صهیونیست‌ها و حامیان این رژیم کودک‌کش روز جمعه منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام باشند.

وی اظهار داشت: سال‌های بسیاری است که مردم مظلوم ساکن سرزمین‌های اشتغالی تحت ظلم و ستم رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی قرار دارند و هر چه فریاد می‌زنند، نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر صدای آنها را نمی‌شوند.

وی افزود: تمام جنایات این رژیم منفور با حمایت صریح و گسترده دولت‌های غربی و به ویژه سران کاخ سفید از یک سو و حمایت حکومت‌های خودفروخته و سرسپرده برخی از ممالک اسلامی انجام می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مثلث رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی و حکام منطقه‌ای موجب شده که اشغالگران قدس هر روز خون جوانان مسلمان سرزمین‌های اشغالی را بر زمین ریخته و به این جنایت افتخار هم می‌کنند.

اکبریان گفت: اما جهان اسلام هوشیار و آگاه است و رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منفور باید منتظر پاسخ قاطع جهان اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشند.

وی بیان داشت: یکی از عوامل اصلی بازدارنده در برابر ظلم و ستم رژیم کودک‌کش سرزمین‌های اشغالی، اتحاد و همدلی امت اسلامی است و همه باید در روز جهانی قدس در راهپیمایی شرکت کرده و به غربی‌ها نشان دهیم که مسلمانان بی‌پناه و بی‌یاور نیستند.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به حضور مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب گفت: این مردم با بصیرت و آگاه هستند و نیازی به تشویق و دعوت برای انجام وظائف و تکالیف دینی و اخلاقی و انسانی خود ندارند.

اکبریان اظهار داشت: بنابراین به طور قطع روز جمعه همه مردم اعم از پیر و جوان و از اقشار و فرهنگ‌ها و مذاهب و قومیت‌های مختلف در راهپیمایی شرکت کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

* آمادگی مردم استان البرز برای خلق حماسه‌ای دیگر

خبرنگاران فارس از شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان البرز گزارش می‌دهند که از صبح امروز شور و هیجان بسیاری در این استان به چشم می‌خورد و اکثریت مردم ولایی و شهیدپرور البرز آماده حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.

تعدادی از مردم این استان و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حال آماده‌ کردن بنرها، پوسترها و تصاویر مزین به تمثال مبارک مقام عظمای ولایت و همچنین امام خمینی‌(ره) برای حضور در راهپیمایی هستند.

به طور قطع مردم این استان فردا حماسه‌ای دیگر خلق کرده و با ولی امر خود تجدید بیعت دوباره خواهند کرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار