کد خبر: ۲۵۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: انتظار داریم که در روز عید سعید فطر حدود 400 هزار خودرو در محورهای برون‌شهری استان البرز تردد کنند.

هیربد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و همزمانی تعطیلات دو روز این عید با روزهای پایانی هفته، انتظار داریم که حجم تردد خودروها و ورود و خروج مسافران در راه‌های استان البرز به صورت چشم‌گیری افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انتظامی از جمله پلیس راه و اداره‌کل راه و شهرسازی، برای روز عید سعید فطر حداقل باید منتظر تردد 400 هزار خودرو در محورهای برون‌شهری استان البرز باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: این در حالی است که ما در روزهای معمول شاهد تردد حدود 200 هزار خودرو در راه‌های این استان هستیم که بیشترین حجم تردد مربوط به آزادراه‌ تهران – کرج و آزادراه کرج – قزوین است.

معصومی گفت: به طور قطع اگر تمهیدات لازم برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران در تعطیلات آتی اندیشیده نشود، با مشکلاتی از جمله تامین سوخت برای خودروها روبه‌رو می‌شویم.

وی بیان داشت: خوشبختانه این مهم با پیگری‌های دو هفته اخیر انجام شده و در حال حاضر استان البرز آماده نخستین دور سفرهای تابستانی مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: با توجه به اینکه برخی از محورهای استان البرز از جمله جاده چالوس در مناطق کوهستانی واقع شده است، باید پیش‌بینی اسکان اضطراری مسافران انجام شود که این مهم صورت گرفته است.

معصومی ادامه داد: در حال حاضر هلال احمر و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز برای این منظور آماده شده‌اند و امدادگران این دو نهاد از امروز تا روز شنبه هفته آینده در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: همچنین ایستگاه‌های ثابت و سیار اورژانس، هلال‌ احمر و همچنین ایستگاه‌های عرضه سوخت سیار در محورهای برون‌شهری استان البرز از امروز فعال شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای خدمات‌رسانی به مسافران در استان البرز وجود ندارد و تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار