کد خبر: ۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ 03 February 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما توسعه مدارس و فضاهای آموزشی در این استان است.
به گزارش فارس ، خسرو ساکی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آموزشی مسکن مهر ماهدشت البرز اظهار داشت: استان البرز به دلیل گستردگی و افزایش روز افزون جمعیت و همچنین ساخت مسکن مهر نیازمند توسعه فضاهای آموزشی است.
وی با تأکید بر این که هم اکنون استان البرز با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است افزود: توجه بر توسعه این گونه اماکن مهم‌ترین اولویت است که باید با حمایت مسئولان و خیران این مهم به تحقق بپیوندد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما یک شیفته شدن مدارس در البرز است که هم اکنون بسیاری از مدارس در این استان به صورت دو شیفته اداره می‌شود.
ساکی تصریح کرد: مجتمع آموزشی مسکن مهر ماهدشت استان البرز امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های دهه فجر به بهره‌برداری رسید که گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم محسوب می‌شود.
وی با بیان این که این مجتمع آموزشی 12 کلاس درس دارد گفت: برای ساخت این مجتمع آموزشی 18 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
به گفته این مسئول این مجتمع آموزشی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز هزینه شده است.
ساکی در ادامه سخنان خود بر حضور بیشتر خیران در امر مدرسه سازی در این استان تأکید کرد و افزود: دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز جمعیت دانش‌آموزی باشد لذا لازم است تا برای توسعه این گونه فضاها از مشارکت‌های مردمی و به ویژه خیران استفاده کنیم.
وی ادامه داد: ساخت این فضاها باید بیشتر از مناطق محروم آغاز شود.
ساکی در ادامه سخنان خود با اشاره به آماده بودن تعدادی طرح دیگر در این حوزه اظهار کرد: تا پایان بهمن ماه 4 طرح آموزشی دیگر در این استان و در شهرستان‌های مختلف البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار