کد خبر: ۲۶۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 16 July 2016


سرمربی تیم فوتبال اُکسین البرز گفت: تیمی آماده و خوب را راهی لیگ آزادگان می کنیم و می خواهیم در اولین حضورمان در این مسابقات نمایش مطلوبی داشته باشیم.

فیروز کریمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: حدود یک ماه و نیم است به شکل مرتب تمرین کرده ایم و تاکنون نیز ۲ بازی تدارکاتی خوب با تیم های لیگ برتری ذوب آهن و پدیده داشته ایم.

وی افزود: تا شروع رقابت های لیگ دسته اول کشور نیز ۲ بازی دوستانه دیگر با تیم های لیگ برتری خواهیم داشت و به نظرم این تعداد بازی برای محک خوردن تیم و آماده شدن آن مناسب است.

کریمی با بیان اینکه ۵۰ درصد تیم فصل گذشته حفظ شده است و از این بابت از خیلی از تیم ها جلوتر هستیم، گفت: برای تقویت تیم بازیکنانی جذب شده اند که در سال های گذشته تجربه کار با آنها را داشته ام و به نظرم می توانند به خوبی در این فصل یاریگر تیم ما در لیگ فرسایشی آزادگان باشند.

سرمربی تیم فوتبال اُکسین البرز در ادامه گفت: همواره در تیم های مختلفی که حضور داشته ام سعی کرده ام فوتبالی زیبا را ارائه کنم و همین هدف را نیز در تیم اُکسین دنبال کرده ام.

وی تصریح کرد: سال گذشته در لیگ دسته دوم کشور تیم البرز بهترین نمایش را داشت و فوتبالی چشم نواز را ارائه داد اما متاسفانه البرزی به ورزشگاه نیامدند تا این فوتبال زیبا را نظاره گر باشند.

فیروز کریمی با تاکید براینکه البرزی ها خیلی علاقمند به فوتبال نیستند، گفت: سال گذشته هم این موضوع را در کوران مسابقات لیگ د۲ عنوان کردم و معتقدم آنها که بازی های اُکسین را ندیده اند از کف شان رفته است.

وی ادامه داد: در فصل پیش استقبال خوبی از بازی های خانگی ما نشد و این در حالی بود که ما اگر این فوتبال زیبا را در دیگر شهرها ارائه می کردیم ۵۰ هزار تماشاگر برای تماشای بازی ها به ورزشگاه می آمد.

سرمربی تیم فوتبال اُکسین در پایان افزود: امیدوارم در فصل پیش رو مردم البرز به یاری تیم خود بیایند و حامی ما در رقابت های لیگ آزادگان و بازی های سخت آن باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار