کد خبر: ۲۶۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 16 July 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: همه باید حمایت از تولید ملی را در عمل ثابت کنیم.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز یکی از مهمترین قطب‌های صنعتی کشور به شمار می‌آید که دارای چند شهرک صنعتی معتبر است.

وی افزود: بر اساس اعلام مسؤولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حال حاضر بیش از یک صد برند ملی در استان البرز فعالیت دارند و این در حالی است که تعداد کارخانه‌ها و کارگاه‌های استان البرز بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: بخش مهمی از صنایع استان البرز به ویژه برندهای ملی در حوزه سرزمینی شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارند که رویکرد اصلی ما حمایت از واحدهای تولیدی فوق است.

پالیزگیر با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام عظمای ولایت گفت: وقتی ایشان به واژه اقتصاد مقاومتی عباراتی چون اقدام و عمل را اضافه می‌فرمایند، به این معنی است که با شعار دادن و حرف زدن و برگزاری جلسات کسل‌کننده، نمی‌توان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد.

پالیزگیر بیان داشت: با توجه به اینکه رکن اصلی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است، باید حمایت از تولیدکننده داخلی را در عمل ثابت کنیم.

وی افزود: طرح‌های مهمی برای حمایت از صنایع تولیدی فعال در شهرستان ساوجبلاغ طی سه ماهه ابتدایی سال جاری اجرا شده و خوشبختانه موثر نیز بوده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: بخش مهمی از سیاست‌های مروبط به حمایت از تولید ملی، فرهنگی است و ما باید فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و عدم خریداری کالاهای خارجی و وارداتی که دارای مشابه داخلی است را در جامعه ترویج کنیم.

پالیزگیر تصریح کرد:‌ در این زمینه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی به ویژه رسانه‌ها باید به یاری دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی بیایند تا بتوانیم فرهنگ صحیح استفاده از محصولات داخلی را در جامعه نهادینه کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار