کد خبر: ۲۶۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 17 July 2016


استاندار البرز با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور ظرفیت‌های مناسبی برای رونق تولید و اشتغالزایی در کشور دارند، گفت: لازم است با اعتماد سازی لازم فضا برای مشارکت این هموطنان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهائی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان البرز که ‌ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه به منظور توسعه محیط کسب و کار بهتر باید برنامه‌ریزی ارائه شود، اظهار داشت: این برنامه‌ریزی به منظور هدف‌گذاری در کار‌ خوب است.

استاندار البرز با بیان اینکه هدف مقام معظم رهبری و دولت پیشرفت در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، افزود: باید مسیرها برای سرمایه‌گذاری کوتاه شود و مشکلات از سر راه برداشته شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی البرز با اشاره به اینکه تسهیل در امور، راه‌اندازی و رونق در تولید، رونق اشتغال با استفاده از امکانات داخلی در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی است،‌ گفت: اگر وابستگی به خارج وجود دارد باید به وابستگی داخلی تبدیل شود و در ارتباط با شرکت‌های خارجی علم و فناوری روز از آن‌ها گرفته شود.

طهایی با بیان اینکه بخشی از سرمایه‌گذاران خارجی، ایرانی هستند، افزود: در صورت اعتمادسازی و ایجاد شرایط مناسب می‌توان این سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در داخل هدایت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار