کد خبر: ۲۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 21 April 2015
مدافع سابق باشگاه سایپا گفت: یکی از اشتباهات فوتبالم نرفتن به استقلال بود.
عباس جمشیدیان افزود: مرحوم ناصر حجازی من را می خواست و اعتقاد دارم اگر به این باشگاه می رفتم سرنوشت زندگی ام عوض می شد ، به هر حال همه آدم ها اشتباهاتی در زندگی خود دارند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
وی اظهار کرد: آن موقع هنوز در سایپا نبودم و در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عضویت داشتم، ناصر خان به دنبال حضور من در استقلال برای رقابتهای جام باشگاه های آسیا بود.
جمشیدیان ادامه داد: تقریبا کار با استقلال تمام شده بود ، اما با رفتن محمود یاوری و آمدن رسول کربکندی ، او با حجازی تماس گرفت واعلام کرد ذوب آهن به جمشیدیان نیاز دارد و رضایت نامه او را نمی دهد و همین دلیلی شد تا حضورم در استقلال منتفی شود.
وی در خصوص زندگی شخصی خود و آغاز فوتبالش گفت: پدر و مادرم بزرگ شده ایلام هستند ، اما سال 48 در بغداد عراق به دنیا آمدم و بعد از یک سالگی به ایلام بازگشتیم و در آنجا رشد کردم ، بزرگ شده ایلام هستیم و فوتبالم را از این شهر شروع کردم و سال هاست در کرج زندگی می کنم.
وی گفت: از سال 72 به تیم فوتبال ذوب آهن پیوستم ، شش سال در این باشگاه عضو بودم و حتی در کارخانه ذوب آهن نیز به استخدام درآمدم ، با مربیان زیادی از جمله بهرام عاطف ، لیادین روس ، محمود یاوری ، رسول کربکندی ، وطن خواه ، فریدون معینی ، ناصر پورمهدی ، و علی شجاعی کار کردم ، دو سال آخر حضورم کاپیتان ذوب آهن شدم و روزهای خوبی در این باشگاه داشتم.
جمشیدیان بیان کرد: از 78 تا 83 در سایپا حضور داشتم ، یکی از بدترین خاطراتم که اخراج از این باشگاه بود تنها به یاد دارم و دیگر خاطره ای از این باشگاه ندارم ، با شش میلیون تومان در سال 78 در زمان سرمربیگری حمید علیدوستی به سایپا آمدم و پنج فصل نیز در این باشگاه فوتبال بازی کردم ، در این سالها با آن که مدافع بودم یک بار هم توسط داوران از بازی اخراج نشدم.
وی یادآور شد: به دلیل حمایت سرمربی از سایپا کنار گذاشته شدم ، جیووانی مربی بسیار خوبی بود ، یک روزی در هتل المپیک محمد سلطانی ، من(جمشیدیان) ، بهزاد غلامپور ، فرهاد کوچک زاده و محمد مومنی را جمع کرد و به ما گفت سال بعد اگر زیر 40 میلیون تومان دریافت کنید در این باشگاه نخواهم ماند و این موضوع به گوش مدیر وقت باشگاه رسید و همین عاملی شد که در آن سال با وجود آمادگی از سایپا کنار گذاشته شویم.
جمشیدیان ادامه داد: در حال حاضر آکادمی سایپا را در اختیار دارم و با نونهالان و نوجوانان کار می کنم ، آماده هستم در صورت صلاحدید باشگاه سایپا با توجه به تغییراتی که در این مجموعه رخ داده دوباره در این باشگاه فعالیت داشته باشم و برای این منظور منتظر هستم تا دعوت به همکاری شوم.
وی با اشاره به بهترین مدافع حال حاضر فوتبال کشور گفت: اعتقاد دارم در شرایط فعلی پژمان منتظری بهترین مدافع ایران است ، متاسفانه مدافعان ایران سرعتی نیستند و همین یکی از نقاظ ضعف آنها شده است .
جمشیدیان درخصوص ارتباط جادوگران با باشگاه سایپا نیز گفت: من زیاد ازاین مسائل با خبر نیستم اما همین قدر را می دانم که آدمی را که آن زمان جادوگر خطاب می کردند با مدیر عامل وقت ارتباط داشت و آنها را با هم دیده بودم ، بازی استقلال اهواز و سایپا در ورزشگاه شریعتی کرج بود و من این دو را با هم دیدم.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار