کد خبر: ۲۶۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 18 July 2016


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: برنامه توسعه و توانمندی زنان ومادران در مناطق محروم کرج اجرایی می شود.

فاطمه اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد مرکز توسعه و توانمند سازی زنان و مادران که در منطقه خط ۴ حصار کار خود را آغاز کرده، اظهار کرد: این مرکز با محوریت آموزش رایگان مهارت های زندگی برای خانم های خانه دار و دختران آنان شروع به کار کرد.

وی با اشاره به بازتاب و استقبال مناسب خانواده ها از این مرکز، افزود: بر این اساس در هفته های آینده در اسلام آباد و سهرابیه نیز این طرح اجرا می شود و امید می رود در سال های آینده سایر مناطق در دستور کار این طرح قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج بیان کرد: این مرکز بیشتر در حوزه کار در منزل اعم از آموزش ساخت جعبه های کادویی، عروسک سازی، خیاطی، سفره آرایی و سایر رشته ها به بانوان فعالیت می کند که رضایت آنان را نیز به دنبال داشته است.

وی در مورد افتتاح طرح تابستانه اوقات فراغت در منطقه حصار نیز گفت: این طرح نیز مربوط به کودکان و مادران آن ها است که درصدد هستیم در ماه های باقی مانده از تابستان، خانواده و کودکان بیشتری را به این طرح جذب کنیم تا نتیجه مثبتی از این طرح داشته باشیم.

اسکندری در بخش دیگری از این گفتگو در مورد اجرای طرح پنجشنبه فرهنگی در سطح شهر کرج خبر داد و افزود: این طرح توسط کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج مطرح و مورد تصویب در صحن علنی قرار گرفت که بر اساس آن پنجشنبه هر هفته در بوستان های یکی از مناطق دوازده گانه شهرداری اقدامات فرهنگی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ورزش همگانی، ورزش صبحگاهی و نیز توجه به تغذیه سالم برای ترویج و ترغیب این مهم در میان تمامی اقشار جامعه انجام می شود.

عضو پارلمان شهری کرج تاکید کرد: طرح های زیادی تصویب می شود اما بخش مهم آن اجرایی شدن این طرح ها است و نباید به بهانه سرما در زمستان این طرح ها مغفول بماند.

وی در پایان اظهار کرد: هزینه این طرح در برابر بودجه هایی که در سطح شهر صرف می شود ناچیز است و بر اساس برآوردها هزینه اجرای این طرح در هر هفته حدود ۶ میلیون تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار