کد خبر: ۲۶۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 21 July 2016


استاندار البرز بر رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی در استان البرز تأکید کرد و گفت: عدالت آموزشی باید در تمام مناطق استان البرز به صورت یکسان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: استان البرز از لحاظ تعداد مدارس و فضاهای آموزشی با کمبودهایی مواجه بوده که لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

وی افزود: البته اجرایی کردن عدالت آموزشی نیازمند مشارکت مردم و به ویژه خیران بوده و لازم است در این زمینه خیران مشارکت‌های بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه فضاها و امکانات آموزشی باید در تمام نقاط استان به صورت یکسان تقسیم شود، گفت: برای توسعه مدارس می‌توانیم از توان واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در این استان بهره بگیریم.

به گفته طهایی، استان البرز دارای 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی است که صاحبان این صنایع می‌توانند به وضعیت آموزشی استان نیز کمک‌های زیادی را داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود شورای آموزش و پرورش استان البرز را از شوراهای برتر در کشور دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی برنامه‌های منسجمی را برای رفع کمبودهای فضاهای آموزشی در استان داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار