کد خبر: ۲۶۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 25 July 2016


استاندار البرز از توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقاتی که بعد از توافقات هسته‌ای صورت گرفت، توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور و این استان بوده که توانسته سهم مهمی را در توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی را بیش از گذشته در این استان فراهم کنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود مسیر توسعه اقتصادی را در این استان هموارتر کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه 392 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی تاکنون در استان البرز انجام شده است، افزود: از 11 شرکت خارجی که برای سرمایه‌گذاری در البرز حضور یافته‌اند، 9 مورد مربوط به پسابرجام و با 392 میلیون دلار سرمایه‌گذاری بوده است.

طهایی تأکید کرد: مردم از ما مسؤولان انتظار دارند تا مسیر خدمات‌رسانی و توسعه خدمات در این استان هر روز بیشتر شود، لذا تمامی مسؤولان در این زمینه باید تلاش خود را دوچندان کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مردم نیز هموار شود، تأکید کرد: در این راستا در هفته دولت عملکرد مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شفاف‌سازی شود.

استاندار البرز در بخشی دیگری از سخنان خود به مشکلات درمانی این استان پرداخت و گفت: باید بستری را فراهم کنیم که بتوانیم مسیر توسعه خدمات درمانی را در این استان شاهد باشیم و کمبودها را نیز در این زمینه کاهش دهیم.

وی توجه به مطالبات مردم در تمام زمینه‌ها را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: توسعه اشتغالزایی و رفع مشکلات آموزشی، فرهنگی و ... از مهمترین مطالبات مردم در این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار