کد خبر: ۲۶۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 25 July 2016


نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث سرانه‌های آموزشی استان البرز با کمبودهای اساسی مواجه است، به گونه‌ای که اکثر مدارس در این استان به صورت دو شیفت اداره می‌شود و این جای تأمل دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در نشست شورای اداری اظهار داشت: باید با تلاش و همت بیشتر روند توسعه خدمات‌رسانی و توسعه استان را بیش از پیش طی کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز همچنان در بسیاری از خدمات دارای محرومیت‌های اساسی است و نیاز است توجه جدی و اساسی به این استان شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند.

کولیوند افزود: در این راستا مدیران در دستگاه‌های مختلف باید تلاش خود را دو چندان کنند و با توسعه طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به سمت توسعه و پیشرفت این استان حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نزدیکی استان البرز به پایتخت باید بیش از سایر استان‌های دیگر به آن توجه شود، ادامه داد: متأسفانه کمترین توجه به استان البرز شده و این استان محرومیت زیادی را متحمل شده است که باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی این کمبودها جبران شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون ما در حوزه خدمات آموزشی و درمانی دچار ضعف‌های اساسی هستیم و باید این کمبودها هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

کولیوند با اشاره به افتتاح طرح‌های درمانی که توسط وزیر بهداشت در این استان انجام شد، افزود: هر چند تخت‌های بیمارستانی و خدمات درمانی در این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اما به دلیل گستردگی استان و جمعیت بالای این استان همچنان با استانداردهای سرانه درمان فاصله داریم.

وی گفت: در بحث سرانه‌های آموزشی نیز این استان با کمبودهای اساسی مواجه است به گونه‌ای که اکثر مدارس در این استان به صورت دو شیفت اداره می‌شود و این جای تأمل دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان البرز در بخش اقتصاد مقاومتی نیز دارای ظرفیت‌های بسیاری است، بیان داشت: وجود 3500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان می‌تواند ما را به سمت توسعه اقتصادی بیشتر سوق دهد، اما رسیدن به این مهم نیازمند رفع مشکلات صنایع و سوق دادن آنها به سمت تولیدات بیشتر و با کیفیت‌تر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار