کد خبر: ۲۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 25 July 2016


استاندار البررز با تأکید بر توسعه خدمات‌دهی به مردم در استان گفت: تلاش همه دستگاه‌های مختلف در این استان باید برای رفع محرومیت‌ها و به روز کردن خدمات باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه کشور که در مصلی شهرستان فردیس برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات به مردم و افزایش میزان سرانه‌های مختلف در البرز است.

وی ادامه داد: امروز استان البرز به واسطه داشتن جمعیتی بیش از سه میلیون نفر فاقد برخی از امکانات و ‌زیرساخت‌ها است و لازم است تا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها در خصوص ایجاد این زیرساخت‌ها انجام شود.

استاندار البرز گفت: تمامی تلاش مسؤولان باید توسعه و پیشرفت خدمات به مردم باشد لذا با توجه به بسترهای موجود در استان البرز باید همت و تلاش خود را برای توسعه خدمات و رفع محرومیت‌ها بیش از گذشته کنیم.

طهایی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در این استان یکی از مهمترین نیازها است و باید با برنامه‌ریزی‌های لازم به این مهم دست پیدا کنیم.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تریبون نماز جمعه یکی از مهمترین مکان‌ها برای آگاه‌سازی مردم است افزود: ائمه جمعه در این تریبون به بیان مشکلات و اقدامات انجام شده در طول هفته می‌پردازند لذا باید از این بیانات استفاده کرده و مسیر توسعه خدمات رسانی را بیش از پیش کنیم.

طهایی شهرستان فردیس را یکی از شهرستان‌های محروم در استان البرز نامید و افزود: شهرستان تازه تأسیس فردیس با کمبود امکانات رفاهی و خدماتی و عمرانی مواجه است لذا مسؤولان باید توجه جدی و اساسی به این شهرستان داشته باشند.

وی خطاب به فرمانداران و مدیران شهری در شهرستان‌های مختلف این استان گفت: کمبودها و ضعف‌ها باید شناسایی شده و براساس اولویت‌ها و طبقه‌بندی شده مسیر خدمات‌رسانی به مردم هموار گردد.

استاندار البرز با بیان اینکه روز گذشته سرانه خدمات درمانی در این استان با پیشرفت مواجه شد اعلام کرد: اما با توجه به اینکه با فقر سرانه‌های درمان و بهداشت در این استان مواجه بودیم لذا ایجاد این میزان سرانه درمانی نیز نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد لذا باید مسیر توسعه و پیشرفت خدمات درمانی و بیمارستانی را در البرز طی کنیم تا به استانداردها در این زمینه دست پیدا کنیم.

*توسعه و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان البرز

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود توسعه و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در این استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: استان البرز به واسطه داشتن 3500 واحد تولیدی و صنعتی یکی از استان‌های مهم در چرخه تولید و صنعت است.

وی افزود: در این راستا و با توجه به ظرفیت موجود باید در توسعه و پیشرفت بیشتر این واحدها تلاش کرده و واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال را در این استان شناسایی کنیم و با ارائه تسهیلات،‌ آنان را به سمت تولید سوق دهیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه هم اکنون با تلاش‌های صورت گرفته 150 واحد تولیدی تعطیل مجدد به چرخه تولبد بازگشته‌اند، خاطرنشان کرد: رصد فعالیتهای واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز همچنان ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد ظرف دو سال آینده دیگر هیچ واحد تولیدی تعطیل را در استان نداشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار