حال در آخرین ماه‌های کاری این دولت، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبری تلخ را در اختیار یکی از خبرگزاری‌های استان البرز قرار داده و گفته است: متاسفانه ساکنان یکی از روستاهای این شهرستان از امکاتات اولیه زندگی مثل آب، برق و گاز محروم هستند.
کد خبر: ۲۶۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 31 July 2016
به گزارش تابناک – البرز: سه سال از فعالیت دولت تدبیر و امید می‌گذرد. دولتی که بسیاری از مردم برای رهایی از شرایط سخت گذشته به آن امید فراوانی بسته‌اند.
حال در آخرین ماه‌های کاری این دولت، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبری تلخ را در اختیار یکی از خبرگزاری‌های استان البرز قرار داده است.
ابوالقاسم پالیزگیر گفته است: متاسفانه ساکنان روستای سپیدارک ساوجبلاغ  از امکاتات اولیه زندگی مثل آب، برق و گاز محروم هستند.
وی ادامه داد: درحال حاضر 20 خانوار دراین روستا زندگی می‌کنند که از ابتدایی‌ترین امکاتات  رفاهی و  خدماتی بی‌بهره هستند. این بی امکاناتی باعث شده خانوارهای ساکن در این روستا سال به سال کمتر شده و به شهر مهاجرت کنند.
فرماندار ساوجبلاغ ابراز کرد: طبق برآوردهای انجام شده مسیر برق رسانی به این روستا در مجموع چهار کیلومتر است که هزینه چندانی هم ندارد. از مسئولان انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به تامین امکانات اولیه این روستا اقدام کنند تا نور امید دردل‌های ساکنان این روستا زنده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار