رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: لازمه ارتقای سلامت در هر جامعه‌ای از جمله آذربایجان غربی شکل‌گیری تلاش همگانی است.
کد خبر: ۲۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 24 April 2015

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: یکی از عناصر ضروری برای ارتقای شاخص‌های سلامت در جامعه تلاش همگانی می‌باشد، که به این موضوع باید به طور جدی توجه داشته باشیم، و در این سمت گام‌های بلند و اثربخش برداریم.

وی به امضای میثاق‌نامه ارتقای سلامت و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره در خوی اشاره کرد و گفت: میثاق‌نامه مورد اشاره توسط امام جمعه شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسئولان آموزش پرورش و تعدادی از خیران به امضاء رسید، تا در این راستا اقدام شود.

آقازاده با اشاره به اینکه در این ارتباط همکاری‌ قابل قبولی با نهادهای مختلف و سازمان‌ها همچنین دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است، اضافه کرد: در سایه کار جمعی می‌توان در همه زمینه‌ها رشد و پیشرفت قابل توجهی داشت.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت و تبریک گفتن این ایام به تلاشگران و خادمان این عرصه، اضافه کرد: برنامه‌های مختلف برای این ایام با حضور حداکثری پرسنل و همراهی مردم تدارک دیده‌ایم، که در اقصی نقاط استان توسط شبکه‌های بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی به آغاز برگزاری برنامه‌های هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با شعار روز جهانی بهداشت «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» و شعار هفته سلامت «دولت و ملت، همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» اشاره کرد.

وی به برگزاری مراسم افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی روستایی «دیزج مرگور» با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی کهوریان از ساعت 12 روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: این مراسم در محل روستای فوق با همراهی مردم برگزار می‌شود.

آقازاده پیرامون سخنران‌های قبل از خطبه‌ نماز جمعه چهارم اردیبهشت ماه، گفت: سخنرانی ریاست دانشگاه در مصلی امام خمینی (ره)، موسوی معاون فرهنگی دانشجویی در مسجد نور، ملکی‌نژاد معاون غذا و دارو در مسجد رسول‌الله (ص) و افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه در مسجد امام شافعی برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه هفته سلامت، ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم، ارائه برنامه‌های آموزشی در مدارس و ادارات، مصاحبه مسئولان با اصحاب رسانه، پخش برنامه از رسانه ملی را مهم‌ترین برنامه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و افتتاح پروژه‌های عمرانی هم در دست اقدام داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار