کد خبر: ۲۷۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 02 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از فعالیت 130 واحد صنایع غذایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر امشب در همایش تولیدکنندگان موادغذایی در این شهرستان اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای رسیدن به توسعه اقتصادی و اقتصاد پایدار استفاده کرد.

وی شناسایی ظرفیت‌های این شهرستان را مهم ارزیابی کرد و افزود: این شهرستان در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیاری است که می‌توان برای رسیدن به شعار امسال از آنها استفاده کرد و به سمت توسعه و تحولات اساسی پیش رفت.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان دارای 130 واحد فعال صنایع غذایی است، تأکید کرد: حمایت از این صنایع و توسعه آنها باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد.

پالیزگیر تأکید کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و دستیابی به این مهم توجه به صادرات غیرنفتی است.

وی با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اقتصاد مقاومتی یاری دهد تأکید کرد: رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز با توسعه و توجه به صادرات غیرنفتی محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه حمل بار توسط قطار در روستای اقدسیه این شهرستان اعلام کرد: این ایستگاه با هدف کاهش هزینه‌های حمل و نقل صنایع راه‌اندازی شده است.

به گفته پالیزگیر شهرستان ساوجبلاغ با داشتن اراضی مستعد کشاورزی و باغات می‌تواند به عنوان قطب تولید موادغذایی محسوب شود.

*وجود 7 سیلوی و 9 سردخانه در شهرستان ساوجبلاغ

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون در این شهرستان 7 سیلوی بزرگ و 9 سردخانه وجود دارد، گفت: وجود این سیلو و سردخانه‌ها با توجه به حجم بالایشان می‌تواند پاسخگوی نیاز استان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار