کد خبر: ۲۷۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 04 August 2016


فرماندار کرج با بیان اینکه امکان مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی در ماهدشت وجود دارد، گفت: انتخاب صنایع مناسب برای این منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدتقی ایرانی در جلسه کارگروه تسهیل استان البرز که پیش از ظهر امروز در یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی ماهدشت کرج با حضور استاندار و جمعی از مدیران‌کل البرز برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از دامداران از زمان‌های گذشته در شهرک صنعتی ‌ماهدشت فعالیت می‌کنند و در حال حاضر این دامداران خواهان جابه جایی و انتقال از ماهدشت به مکانی دیگر هستند.

فرماندار کرج با بیان اینکه امکان مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی در ماهدشت وجود دارد، بیان کرد: انتخاب ‌صنایع مناسب برای این منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در زمینه جابه‌جایی این دامداران با جهاد کشاورزی انجام شده بود، عنوان کرد: در دو سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و لازم است که خواسته این دامداران تامین شود.

ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز هم در این جلسه اظهار داشت: مشکل یک واحد سردخانه که سرمایه در گردش برای صادرات بود با مساعدت بانک رفاه برطرف می‌شود.

وی افزود: در واحد دیگر ‌که واحد تولید بتن بود تأمین سوخت مایع و تمدید پروانه فعالیت با هدف افزایش تولیدات، مشکل محیط زیست و جهاد کشاورزی به منظور تغییر کاربری وجود داشت که مدیرکل محیط زیست با مجوز موقت برای این واحد موافقت کرده و در صورتی که مشکل تغییر کاربری آن حل شود سازمان محیط زیست موافقت دائم برای بهره‌برداری صادر می‌کند.

وی در مورد وجود برخی موارد تخلف این واحد تولید بتن اظهار داشت: این مرکز از سال 75 دایر شده و تا کنون اقدامی برای دریافت مجوز تغییر کاربری نداشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بخش تولید الکترود استیل نیز امروز کلنگ‌زنی شد.

موفق با اشاره به تمایل سرمایه‌گذاری در منطقه ماهدشت ‌بیان کرد: شهرک صنعتی ماهدشت نیز با ارائه موارد قانونی‌ برای سرمایه‌گذاری قابل استفاده سرمایه‌گذاران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار