کد خبر: ۲۷۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 08 August 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر توسعه فعالیت‌های برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان تأکید کرد و خواستار توسعه خدمات شهری به شهر جدید هشتگرد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعدازظهر امروز در نشست صمیمی با اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد بیان داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در راستای رضایتمندی مردم انجام داد توسعه خدمات و رفع محرومیت‌ها است.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش کنیم تا با شناسایی کمبودها مشکلات را برطرف کرده و به سمت توسعه و آبادانی شهر گام برداریم.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند تا در مسیر توسعه شهر و آبادانی گام برداریم خاطرنشان کرد: عدالت در ارائه خدمات باید به گونه‌ای باشد که همه مردم از خدمات شهری یکسانی بهره‌مند شوند و بتوانند از آن استفاده کنند.

پالیزگیر افزود: مشکلات شهری باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود تا بتوانیم شاهد تحول و آبادانی در تمامی نقاط مختلف استان باشیم.

وی یکی از مهمترین مسائلی که باید در شهر جدید هشتگرد به آن توجه ویژه داشت را رسیدگی به مسائل شهری از جمله برق، گازرسانی، آب و فاضلاب و مسائل ثبتی اراضی بالا دست عنوان کرد و ادامه داد: مشکلات در این زمینه باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ توسعه خدمات عمرانی را در شهر جدید هشتگرد مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتر توسعه خدمات عمرانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار