کد خبر: ۲۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 26 April 2015
مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی شهرستان کرج با بیان اینکه در نظر داریم شهرک تاکسیرانی در کرج راه‌اندازی شود، گفت این امر با تخصیص زمین از طریق سازمان مسکن و شهرسازی به تعاونی جهت احداث شهرک تاکسیرانی اجرا می‌شود.
به گزارش تسنیم ابراهیم باقری در نخستین جلسه هم‌اندیشی ایجاد تحول در بخش حمل و نقل کشور با استفاده از ظرفیت تعاون که ظهر امروز با حضور مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل شرکت تعاونی تاکسیرانی کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید نسبت به اجرایی شدن قانون اصل 44 اهتمام داشت.
وی با اشاره به دستور ات مقام معظم رهبری به بخش تعاون در ارتباط با برون‌سپاری کلیه کارهای صنفی از جمله کارگزاری بیمه رانندگان، افزود:  واگذاری خطوط تاکسیرانی، کارنامه تاکسیرانی، عقد قرارداد و تبدیل به احسن خودروهای فرسوده باید در حیطه کاری تعاونی تاکسیرانی قرار بگیرد.
مدیرعامل شرکت تعاونی تاکسیرانی کرج با بیان اینکه راه‌اندازی مراکز خرید و فروش خودرو  به تعاونی‌های حمل و نقل زیر نظر اتحادیه مربوطه نیز در دستور کار است، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی سازمان تاکسیرانی نظارت و رسیدگی به تخلفات است.
باقری با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی بدون در نظر گرفتن وظایف اصلی خود وارد مباحث اقتصادی می‌شود، گفت: این مهم از حیطه امور و وظایف تعاونی خارج شده و در اصل سازمان تاکسیرانی موازی با تعاونی‌ها قدم بر می‌دارد.
وی با تاکید بر لزوم واگذاری فرکانس 129 به تعاونی‌ حمل و نقل و تاکسیرانی، اظهار داشت: این مهم باید به منظور راه‌اندازی شبکه بی‌سیم اجرا شود تا در کمترین فاصله زمانی مسافر به مقصد برسد.
مدیرعامل شرکت تعائونی تاکسیرانی کرج  با بیان اینکه در نظر داریم شهرک تاکسیرانی در کرج راه‌اندازی شود، اظهار داشت: این امر با تخصیص زمین از طریق سازمان مسکن و شهرسازی به تعاونی جهت احداث شهرک تاکسیرانی اجرا می‌شود.
باقری خاطرنشان کرد: گشایش حساب جاری توسط سازمان تامین اجتماعی در بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی از دیگر برنامه‌های در دستور کار شرکت تعاونی تاکسیرانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار